<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Relationship - Twins, baby & vertrouwd lichaamsdeel

23 april 2015

Relationship - Twins, baby & vertrouwd lichaamsdeel

Alle relaties zijn uniek maar toch hebben ze veel gemeen met elkaar. Zo hebben alle stelletjes hun eigen relatie gewoontes. Sommige relatie gewoontes zijn hartstikke normaal en een aantal ook een beetje gek. Zo blijven alle relaties leuk en uniek. Nick en ik hebben ook een aantal leuke relatie gewoontes die ik vandaag graag met jullie wil delen. Nieuwsgierig? Lees dan voor al verder.


Vrijdag avond slapen wij standaard bij elkaar. Wij vragen niet meer of wij bij elkaar slapen maar bij wie wij gaan slapen. Wij maken dan ook echt nooit plannen met andere mensen op vrijdag omdat het onze avond is. 

De meeste stelletjes hebben met elkaar afgesproken dat de één altijd aan de linker kant slaapt en de ander altijd aan de rechter kant. Bij ons is dit niet het geval. Het maakt mij niet uit of ik aan de rechter of linker kant slaap zolang ik aan de binnenkant slaap. Mijn vriend moet mij toch beschermen als er wordt ingebroken?

Mijn vriend en ik hebben samen dezelfde ringen gekocht toen wij 2,5 jaar samen waren, twins haha. Wij hadden hiervoor andere ringen maar die waren niet meer zo mooi. Deze ring dragen wij allebei om ons linker ring vinger en die hebben wij ook altijd om, echt altijd!

Nick en Brittany gaan uiteten? Tegenwoordig vraagt niemand in onze omgeving waar wij uiteten gaan omdat iedereen het al weet. Wij eten altijd standaard bij een Italiaans restaurant in de stad. Wij komen er trouwens zo vaak dat de eigenaar ons helemaal persoonlijk groet, erg hé.

Alle stelletjes hebben koosnaampjes, zo ver ik weet in ieder geval. Die van ons zijn 'booboo' en 'baby'. Wie er mee is begonnen? Dat weten wij eigenlijk niet meer. Waarschijnlijk ik haha. In het openbaar zeggen wij meestal 'liefje' of 'schatje' omdat heel veel mensen raar op kijken als wij booboo en baby zeggen. Zijn wij alleen? Dan is het booboo, baby & ook wel is babybooboo. 

Wij en ruzie? Komt haast niet voor. Daar zijn wij allebei erg blij mee. Hebben wij is een keer ruzie? Dat merk je dan haast niet. Dan noemen wij elkaar nog steeds baby en booboo. Dan is het bijvoorbeeld : "Baby ik vind het echt niet leuk dat je dat hebt gedaan" en dan zegt de ander "Maar booboo..". Standaard!

In onze hele relatie is het maar twee keer voorgekomen dat Nick eerder wakker was. Nick is echt een uitslaper en ik ben meer een ochtend mens. Altijd als wij bij hem slapen maak ik hem standaard om 10 uur wakker, dan is hij rond 11 uur een beetje fit en dan begin ik gelijk met : "Baaabbyy.." en dan zegt hij gelijk "Ja je hebt honger ik weet het, ik ga al eten maken!" en dan krijg ik heerlijk een ontbijt op bed!

 Wij hebben echt telepathie of zo. Heel vaak zeggen wij opeens uit het niets hetzelfde. Dan kijken wij een serie en dan zeggen wij bijvoorbeeld allebei tegelijk "Nee waarom doet hij dat nou?" of dan kijken wij elkaar aan en beginnen allebei opeens kei hard te lachen, uit het niets. Het is soms een beetje eng!

Nick weet altijd gelijk wanneer ik moe ben en wanneer ik in slaap ben gevallen. Als ik moe ben dan ga ik met mijn hoofd op zijn schouder liggen, dan weet hij gelijk dat wij snel ons bed in moeten duiken. Ook weet hij dus wanneer ik in slaap val. Meestal heb ik mijn bril nog op. Die haalt hij heel voorzichtig van mijn hoofd af en geeft mij altijd een slaap lekker kusje op mijn hoofd. Lief hé.

Wij hebben allebei een soort vertrouwd lichaamsdeel. Dit klinkt heel raar maar ik ga het uitleggen. In mijn slaap moet ik altijd Nick zijn been met mijn voet aan kunnen raken, zo weet ik dat hij nog steeds naast mij ligt en ik word ook direct wakker als ik het niet meer voel. Nick vind het fijn als ik zijn vingers een kus geef. Zo stopt hij opeens zijn vingers in mijn gezicht en dan moet ik ze even een kus geven en dan voelt hij zich weer op zijn gemak. Grappig hé?

Wat zijn jullie relatie gewoontes?

Liefs, Brittany 

Labels:

2 reacties:

Op 27 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik vind dit zo leuk om te lezen! Nog veel geluk samen !

 
Op 28 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ahh dankjewel, heel lief van je!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage