<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Festival seizoen met Sevenbien - My wishlist

29 april 2015

Festival seizoen met Sevenbien - My wishlist

Het festival seizoen komt er al weer aan en zelf heb ik daar ontzettend veel zin in. Ik begin al maanden van te voren met het uitzoeken van dé perfecte outfits. De webshop Sevenbien heeft een onwijs leuke assortiment qua festival outfits waarbij zo ook outfit inspiratie voor jullie klaar hebben staan. Hoe handig is dat? Vandaag wil ik mijn Sevenbien wishlist met jullie delen. Kijken jullie met mij mee?


Als trouwe Amerikaan zou mijn wishlist niet compleet zijn zonder dit shirtje. Deze luchtige top met franjes is echt perfect voor het festival seizoen. Franjes zijn echt helemaal in en vooral op festivals zie je dit vaak terug komen. Op de voorkant van het shirt is er een afbeelding van een Amerikaanse vlag in de vorm van een hart en zij hebben nog als leuke tovoeging glimmende steentjes toegevoegd.

Ik vind deze jurk misschien iets te chic voor een festival maar mooi is die zeker! Een echte eyecatcher. Voor de echte meisjes-meisjes onder ons is dit wel echt perfect voor het festival seizoen. Ook dit jurkje heeft een paar leuke details. Zo is het stukje boven de borst, bij je hals, gemaakt van een doorzichtig stofje. Daaronder heb je weer de leuke franjes in een suède stofje in een iets donkerder kleur dan de jurk zelf. Love it.

Dit zwarte gilet vind ik ook echt ontzettend gaaf. Dit gilet is niet alleen zwart maar heeft ook felle kleuren aan de voorkant waardoor hij erg opvalt. De achterkant is wel helemaal zwart maar is ook heel erg mooi. Het gilet is helemaal van kant en dat vind ik persoonlijk erg mooi en leuk. Vooral voor bij een festival. De franjes komen hier ook weer terug. Ik ben gewoon echt gek op franjes! Deze franjes zijn aan de onderkant geknoopt. Dat maakt hem iets speelser. 

Je ziet niet alleen veel franjes op festivals maar ook ontzettend veel veren. Deze ketting viel mij echt gelijk op. Roze is mijn lievelings kleur en daardoor kwam deze ook gelijk op mijn wishlist terecht. De ketting bestaat uit witte koordjes waar allemaal gouden kleurige ringetjes omheen zitten. Aan deze ringen hangen dus de prachtige koraal en licht roze veertjes. Nog een pluspunt? Hij is nikkelvrij!

Poncho's zijn ook echt must haves voor festivals. Wat nou als het regent? Nu is deze poncho niet echt water bestendig maar hij is wel echt super leuk. Deze leuke oversized poncho heeft ook nog is een capuchon, het materiaal rekt lekker mee wat ook erg handig is en aan de zijkanten zitten koorden door de stof zodat je hem kan aansnoeren. Over de gebroken witte stof zit een ontzettend leuke en opvallende neon roze print die ook in meerdere kleuren verkrijgbaar is. Omdat het stofje doorzichtig is kan je heel leuk een bikini top eronder dragen.

Wat staat er op jou festival wishlist?

Liefs, Brittany 
gesponsord

Labels:

5 reacties:

Op 29 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Supergave ketting!! Ik zou die ketting nemen sowieso. En dat jurkje is cute maar niks voor mij! Xxxx

 
Op 29 april, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke wishlist!!

 
Op 29 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

leuk!

 
Op 29 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Sevenbien heeft echt leuke dingen!

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Zo leuk allemaal!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage