<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Outfits - Queen for a day

27 april 2015

Outfits - Queen for a day

Vandaag even geen movie monday want het is Kingsday! Ik wil iedereen daarom een hele fijne Koningsdag wensen! Zelf ga ik met Koningsdag niet zo heel veel doen aangezien ik de volgende dag helaas weer naar school moet. Wat ik wel heb gedaan is vannacht Koningsnacht gevierd. Dat heb ik gedaan met een hele grote vrienden groep, ontzettend gezellig dus! Ik wil vandaag twee outfits met jullie delen omdat ik niet kon kiezen. Kijken jullie mee?


Ik had haast elk jaar dezelfde shirt aan waar Queen Beauty op stond. Nu dat het Koningsdag is geworden en niet meer Koninginnedag is vond ik mijn shirt er niet echt meer bij passen. Mijn zus en ik hadden laatst onze kasten uitgeruimd en een soort van kleding switch gedaan. Ik zag toen het bovenste oranje shirt van Charlotte Russe liggen en vond hem perfect voor een nieuwe Koningsdag shirt. De dag voor Koningsdag kwam mijn moeder terug uit Amerika en nam toen wat dingen voor mij mee onder andere het tweede shirtje van Aeropostale. Ohja en het jasje die ik met allebei de shirtjes heb gecombineerd komt van Wet Seal.

Mijn broek wilde ik gewoon basic houden. Koningsdag is al gek genoeg met alle velle kleuren. Een simpel spijkerbroek vond ik dus het beste bij mijn shirtjes passen. Deze broek is één van de weinige broeken die in de lengte echt precies goed is. Ik kocht deze broek laatst bij een Jeans Outlet. Nooit verwacht dat ik een broek van mijn eigen maat zou vinden in Nederland. De wonderen zijn de wereld nog niet uit haha. Mijn Nike airforce sneakers heb ik nou eenmaal heel vaak aan omdat zij haast overal bij passen. Lekker makkelijk dus! Mijn outfit is hierdoor ook een beetje stoer.

Qua sieraden heb ik het ook niet groot uitgepakt of iets. Ik koos voor een zalm en gouden armband van de Primark en ook voor een beige armband met steentjes van de Action. Omdat ik voor de rest alles best simpel hield kon ik helemaal uitpakken met mijn nagellak. Ik koos voor de Nederlandse vlag. Rood wit blauw. Helaas heb ik geen oranje nagellak maar dit is ook leuk toch? Mijn prachtige Koningsdag kroon van de Action kon natuurlijk niet ontbreken bij mijn outfit! Zo was mijn outfit juist helemaal compleet.

Wat ga jij vandaag doen met Koningsdag?

Liefs, Brittany

Labels:

1 reacties:

Op 01 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke outfit!

X amber

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage