<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Zo vermaak jij jezelf in het vliegtuig

10 augustus 2016

Zo vermaak jij jezelf in het vliegtuig

Hoe vaak ik in een vliegtuig heb gezeten is niet meer op 1, 2, 3 of zelfs 4 handen te tellen. Ik heb dus nogal vaak in het vliegtuig gezeten. Ik heb reisjes gemaakt van een uur maar ook reizen van een uur of 8รก9. Ik weet inmiddels wel hoe ik mij niet meer zo snel zal vervelen en aangezien er nog een hoop mensen op vakantie gaan (neem ik aan) dacht dat ik dat het wel handig was om deze tips met jullie te delen. 

Boek/tijdschrift lezen.
Zelf ben ik niet zo een boekenwurm maar tijdschriften daar in tegen vind ik erg leuk om te lezen. Voor de boeken liefhebbers is het erg handig om een groot boek mee te nemen zodat je je uren kunt vermaken met het lezen van je favoriete boek en voor de tijdschriften liefhebbers is het fijn om een aantal van je favorieten tijdschriften mee te nemen!

People watching.
Hier kan ik ook echt wel van genieten. Gewoon naar mensen kijken. Kijken hoe kindjes spelen of hoe de persoon naast je helemaal stuk gaat om een film die die kijkt. Mensen kijken kan soms echt leuk zijn.

Kijk een film/serie.
Het ligt eraan waar je naartoe gaat en in wat voor vliegtuig je zit maar sommige vliegtuigen hebben dus kleine tv's waar je uit heel veel films en series kunt kiezen. Er zitten altijd wel leuke films en series tussen waardoor je je niet hoeft te vervelen!

Speel een spelletje.
De tvtjes in het vliegtuig zijn niet alleen goed voor films en series maar ook nog is voor spelletjes! Door spelletjes te spelen kan je jezelf ook vermaken. Sommige spelletjes kan je zelfs tegen mensen in het vliegtuig spelen! Zelf vind ik het altijd leuk om Bejeweled te spelen!

Kaart spelletjes.
Neem zelf een pak kaarten mee zodat je zowel in je eentje als met meerdere personen kaart spelletjes kunt spelen. Zo leer je ook misschien de persoon naast je wat beter kennen waardoor je je niet zo eenzaam voelt.

Klets met degene naast je.
Ben je alleen aan het reizen? Klets dan gezellig met diegene naast je. Als diegene ook nog is alleen is kunnen jullie elkaar lekker vergezellen met jullie levens verhalen!

Vakantieboekje bijhouden.
Vakantie boekjes bijhouden vergeet ik zelf altijd maar als je er goed in bent moet je het vooral gaan doen! In het vliegtuig kan je dus alvast beginnen met je eerste dag van vakantie!

Muziek luister 
Wil je gewoon een beetje ontspannen en niet met degene naast je kletsen of een hele film of serie kijken? Dan kan je ook gewoon lekker muziek luisteren. Alle vliegtuigen hebben radio zenders waar je naar kunt luisteren maar je kunt ook de muziek luister op je telefoon. Vergeet hem natuurlijk alleen niet op vliegtuig stand te zetten!

Wat doen jullie graag in het vliegtuig?

liefs, Brittany

Labels:

6 reacties:

Op 10 augustus, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Wat een hoop fijne tips Britt! Zelf zelf ik meestal een paar series/films op mijn iPad zodat ik mij daarmee kan vermaken tijdens de vlucht!

 
Op 10 augustus, 2016 , Anonymous Priscilla zei...

Leuk Artikel! Ik slaap eigenlijk altijd in het vliegtuig, haha en anders kijk ik een film! :)

 
Op 10 augustus, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Ik heb eigenlijk nog niet zo vaak in het vliegtuig gezeten, maar als ik er in zit dan ga ik meestal muziek luisteren, praten met mijn reisgenootjes en een boek of tijdschrift lezen

 
Op 10 augustus, 2016 , Blogger Daphne zei...

Jammer genoeg ben ik niet echt ergens heengegaan met het vliegtuig dit jaar; hopelijk volgend jaar weer wel een fijne vakantie!

 
Op 10 augustus, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja dit alles doe ik ook, maar ook slapen tegenwoordig. Binnenkort 2 vluchten van 5 uur en 1 van 14 uur achter elkaar, plus 2 keer 5 uur wachten... dat wordt vast heel leuk haha

 
Op 10 augustus, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Het is wel te merken dat je vaak in het vliegtuig hebt gezeten. Fijne tips! Ik luister zelf graag naar muziek :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage