<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Zomerrooster 2016

27 juli 2016

Zomerrooster 2016

De zomer is inmiddels al in volle gang (eindelijk) en zoals jullie vast wel hebben gemerkt was het de laatste tijd nogal stil op mijn blog en dat vond ik vreselijk. Ik haat het als er niks online komt en al helemaal niet zó lang. Nu dat het eindelijk lekker weer wordt en ik mij een stuk beter begin te voelen vond ik het wel weer tijd om te bloggen máár wel met behulp van een zomerrooster.

Ik vond het belangrijk om jullie even op de hoogte te houden van deze situatie. Mijn blog is nogal verwarrend de afgelopen tijd en ik vind dat jullie zekerheid nodig hebben. Ik had mijn zomerrooster ook gewoon in kunnen laten gaan maar ik vond het belangrijk dat jullie er vanaf wisten. Zo weten jullie precies op welke dagen er wel en geen artikelen online komen en dat is best belangrijk om te weten, toch? Mijn zomerrooster gaat er als volgt uit zien ;

  • Zondag - video online op YouTube
  • Maandag - YouTube video
  • Dinsdag - niks
  • Woensdag - artikel
  • Donderdag - niks
  • Vrijdag - artikel
  • Zaterdag - niks

Tijdens de zomervakantie is het nou eenmaal stiller op het internet omdat iedereen van het lekkere weer wilt genieten. Ik merk zelf ook dat ik minder op blogs kijk en veel liever bezig ben met andere dingen dus vandaar dat ik een zomerrooster belangrijk vind. Niet iedereen vind een zomerrooster nodig en dat hoeft ook helemaal niet maar persoonlijk vond ik dit het beste voor mij en mijn blog. Ik ga voor de zekerheid mijn rooster een beetje uitleggen. Op dinsdag, donderdag en zaterdag zullen er geen artikelen online komen. Op zondag komen mijn videos altijd om 14:30 online op mijn YouTube kanaal, als jullie dus op mijn kanaal geabonneerd zijn kunnen jullie hem als eerste bekijken! Op maandag kunnen jullie zoals altijd een movie monday artikel verwachten, oftewel de YouTube video die zondag online is gekomen. Verder zal ik nog op woensdag én op vrijdag een artikel online zetten en deze artikelen kunnen echt over van alles en nog wat gaan. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is voor jullie. Ik heb echt heel veel zin om weer volop te gaan bloggen en ik hoop dat jullie er ook een beetje naar uit kijken. Tot vrijdag!

Wat vinden jullie van mijn zomerrooster én hebben jullie zelf ook een zomerrooster?

liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 27 juli, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Ik plaats sowieso maar 4 artikelen in de week online en nu misschien 3 of soms nog wel 4. Maar wel goed dat je een blogrooster hebt, want ik merk ook dat minder mensen mijn artikelen lezen, haha

 
Op 27 juli, 2016 , Blogger Ashley zei...

Handig zo'n zomerrooster! Zelf heb ik geen zomerrooster, maar plaats ik 3-4 artikelen per week wanneer dat mij goed uitkomt, ik heb dus nog geen vast rooster/verplichtingen voor mezelf opgezet. Maar ik snap dat het erg fijn kan zijn zo'n zomerrooster, zodat je ook nog even kan genieten van je vakantie!

 
Op 28 juli, 2016 , Blogger Alexa zei...

Lekker rooster hoor even wat rust creëren!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage