<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MAC lipstick | Velvet Teddy

5 augustus 2016

MAC lipstick | Velvet Teddy

Iets over een maand geleden was ik jarig en ben ik 22 jaar oud geworden. Als jullie mijn blog een beetje volgen hebben jullie dus ook mijn wishlist voorbij zien komen. Op mijn wishlist stond twee hele mooie producten van MAC onder andere de prachtige Velvet Teddy lipstick die ik dankzij mijn schoonouders aan mijn stash toe heb mogen voegen. 

Mijn schoonmoeder is een trouwe fan van mijn blog en door het artikel dat online was gekomen wist zij precies wat zij voor mijn verjaardag moest kopen. Dit is niet alles wat ik van mijn schoonouders heb gekregen maar dit alleen al is een geweldige cadeau. Velvet Teddy heeft een matte finish maar droogt gelukkig niet uit en voelt heerlijk aan op je lippen. De matte finishes van MAC zijn ook mijn favoriete finishes. 

De kleur Velvet Teddy staat bij iedereen anders. Het ligt maar net aan jouw huiskleur maar ik vind hem iedereen prachtig staan, vandaar dat ik hem ook wilde hebben. Ik vond hem moeilijk vastleggen maar het is duidelijk een bruine/nude kleur. 

Ik dacht vroeger altijd dat zulke bruine/nude tinten mij niet zouden staan maar tegenwoordig zijn zulke kleuren mijn favoriete lipsticks! Wel kan je zien dat hij een beetje een roze/perzik achtige ondertoon heeft wat hem toch niet iets bijzonderder maakt. Ik vind hem mooi staan bij zowel mijn haar kleur als huiskleur en het is zeker mijn nieuwe favoriete lipstick geworden. 

Ik wil natuurlijk mijn schoonouders ontzettend bedanken voor deze lipstick. Het was echt een perfect cadeau en ik weet zeker dat ik hem er ontzettend vaak bij ga pakken. Velvet Teddy zit in het vaste assortiment bij MAC dus je hebt alle tijd om hem te kopen. Wil jij hem nú kopen? Dat kan bij de Douglas of online voor €19,50. 

Hebben jullie Velvet Teddy al?

liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 05 augustus, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Mooie kleur is dit he, ik heb hem zelf ook. Staat je goed meis :-)!

 
Op 05 augustus, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Oooh deze is zo mooi!! Bedankt voor de tip Britt, deze komt zeker weten op mijn wishlist :)

 
Op 05 augustus, 2016 , Blogger Roos zei...

Hij staat je zo mooi!

 
Op 06 augustus, 2016 , Blogger Stylebygina zei...

Die kleur lipstick staat je echt prachtig girl! :D

 
Op 06 augustus, 2016 , Blogger Daphne zei...

Wat een mooi subtiel kleurtje!

 
Op 06 augustus, 2016 , Blogger Romy zei...

Wat staat hij je prachtig Britt! Past echt heel mooi bij je. Ook echt hele leuke en originele foto's met die teddy bear! X

 
Op 06 augustus, 2016 , Anonymous Eva zei...

Wat een mooie kleur! Hij staat je ook supermooi :) Die komt zeker op m'n wishlist!

Liefs :)

 
Op 11 augustus, 2016 , Blogger HosteSarah zei...

Zo mooi! Deze kleur staat al lang op mijn lijstje :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage