<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Ik kan hier zó niet tegen..

1 augustus 2016

Ik kan hier zó niet tegen..

Mijn titel klinkt best dramatisch, toch? Alsof er iets heel ergs is gebeurd in mijn leven maar zo is dat eigenlijk niet bedoeld. Er zijn gewoon een aantal kleine dingen waar ik niet tegen kan. Sommige dingen maken me misselijk en andere een beetje geïrriteerd maar niks ergs of dramatisch. Benieuwd waar ik niet tegen kan? Lees dan snel verder.

Kietelen | Mijn vriend is een grote fan van kietelen máár hij weet inmiddels hoe gevaarlijk ik ben als hij mij kietelt. Ik geef altijd aan dat hij de consequenties weet en dat als ik hem pijn doe dat het 100% zijn eigen schuld is. Bij hem kietelt helemaal niks en ook dat is frustrerend want ik kan hem dan niet terug pakken..

Achteruit zitten | Ik kan heel slecht tegen achteruit zitten in auto's, treinen, bussen en noem het maar op. Ik word daar echt ontzettend misselijk van en probeer ook altijd hoe dan ook een plekje te vinden waarbij je gewoon vooruit zit. Soms is het even niet anders en dan probeer ik gewoon niet naar buiten te kijken want zodra ik dat doe is het over.

Nieuwe auto geuren | Ken je de geur die nieuwe auto's hebben? Je ruikt gewoon echt dat hij gloed nieuw is? Ja, daar kan ik absoluut niet tegen. Ook hier word ik onwijs misselijk van. Hoe ik later in mijn eigen gloed nieuwe auto ga rijden weet ik ook niet.

Geen dekens | De zomer heeft eindelijk zijn weg naar Nederland gevonden en ik geniet volop maar op zolder wonen is dat niet bepaald prettig. Het is altijd zo warm en benauwd boven maar slapen zonder dekens? Nee dat kan ik niet. Ik zweet me liever kapot dan dat ik zonder dekens slaap.

Wc-bril | Iets wat mij echt zo ontzettend boos kan maken is als een man de wc bril omhoog laat. Zo moeilijk is het toch niet?! Je deed hem omhoog dus het lijkt me dat je ook weet hoe hij weer naar beneden doet. Natuurlijk kan ik het zelf ook doen maar ik erger me er dan zo aan als de mannen hem gewoon zo omhoog laten staan.

Engels | Nog zo een ding waar ik mij zo aan kan ergeren is als mensen dingen in het engels schrijven of zeggen en het verkeerd spellen, uitspreken of de grammatica klopt niet. Als je niet weet of het goed is, doe het dan gewoon niet. Je zet jezelf er alleen maar mee verschut. Vraag het eerst aan iemand die engels kan voordat je het typt of zegt. Dank u. Oh en by the way "making ready" (klaar maken) is dus geen engels. Nogmaals dank u.

Waar kunnen jullie niet tegen? 

liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 01 augustus, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Omg, nieuwe auto geuren. ZO herkenbaar! Ik kan daar ook echt niet tegen haha. Zo vies!

 
Op 01 augustus, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hahaha leuk artikel! Kietelen vind ik ook echt helemaal niks

 
Op 01 augustus, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hahaha leuk artikel! Kietelen vind ik ook echt helemaal niks

 
Op 01 augustus, 2016 , Blogger Unknown zei...

Leuk om te lezen! Ik heb geen idee waarom, maar zonder dekens slapen kan ik ook echt niet. En kietelen vind ik ook verschrikkelijk, helaas snapt mijn vriend dat nog niet helemaal haha

 
Op 01 augustus, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Haha wauw met bijna alles zou ik zo denken dat we zussen zijn. Ik kan zelf ook niet zo goed tegen achteruit zitten.. Niet echt mijn ding haha

 
Op 01 augustus, 2016 , Blogger Claudia zei...

Ik vind Nederlands praten met stomme Engelse woorden ertussen overduidelijk stom. Alsof je niet kun kiezen.

 
Op 02 augustus, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Haha leuk artikel Britt! Ik kan ook echt niet zonder deken slapen. Hoe heet het ook is, ik moet een dekbed over me heen hebben. Op vakantie in warme landen, waar ze altijd alleen van die dunne lakens hebben, slaap ik altijd zo slecht!

 
Op 02 augustus, 2016 , Blogger Alexa zei...

ahahah herkenbaar. Ik heb het vooral heel erg met dat zonder deken slapen, op het strand ofso kan ik het wel maar zodra ik in bed lig heb ik iets nodig, ook als het te warm is. Ik kan het niet goed hebben als mensen een artikel schrijven met halve zinnen en veel enters..

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage