<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: LIPGLOSSIP #1 | LAATSTE VIDEO IN FRANKRIJK

18 juli 2016

LIPGLOSSIP #1 | LAATSTE VIDEO IN FRANKRIJK

Hi lieve volgers! Ik wil ten eerste nogmaals mijn excuses aanbieden voor het gebrek aan artikelen máár ik begin mij al een stuk beter te voelen dus hopelijk kan ik snel weer aan de bak voor jullie. Ik wilde al heel lang een kletsen en opmaak video voor jullie maken maar was nog opzoek naar een leuke naam ervoor. Die naam heb ik inmiddels gevonden namelijk 'lipglossip'. Benieuwd naar mijn aller eerste kletsen en opmaak video & aller laatste video in Frankrijk? Klik dan snel op play!

Kan je mijn nieuwste video niet bekijken? Klik dan hier.
Ben je nog niet geabonneerd op mijn kanaal? Klik dan hier. Zo mis je nooit een video van mij!

Wat vinden jullie van de naam lipglossip?

liefs, Brittany

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage