<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: I love summer tag

17 juli 2015

I love summer tag

De zomer is mijn favoriete maand. Al die vrolijke kleurtjes, lekker weer en ik ben natuurlijk in de zomer jarig. Hierdoor kon de I love summer tag niet ontbreken op mijn blog! Mijn vriend en ik zijn nu heerlijk aan het genieten van de Amerikaanse zon, zee en strand. Summer feelings! Heb jij ook zin in heerlijke summer feelings? Lees dan snel verder.

Wat is je favoriete ijsjessmaak?
Dit is wel een lastige. Ik vind heel veel verschillende ijs smaken ontzettend lekker. Chocola gaat er eigenlijk altijd wel in bij mij. Ik ben gewoon echt gek op chocola, maar ik vind een heerlijke peren ijs ook echt onwijs lekker. Ik ga liever voor de waterijsjes denk ik. 

Welke kledingstukken vind jij ‘s zomers onmisbaar?
Ik vind maxi dresses echt onwijs lekker voor in de zomer. Ze zitten lekker los en zijn niet te warm of te koud. Ik heb er nu nog maar 3 maar ik wil er eigenlijk nog een paar kopen maar aangezien ik zo klein ben is dat nogal lastig helaas. 

Wat is je favoriete zomerse drankje?
Ijs koud water. Zonder twijfel. In de zomer drink ik de hele dag door alleen maar water. Hoe kouder, hoe beter! Ook vind ik ijs thee ontzettend lekker. Zolang het maar ijs koud is!


Wat is je lievelingsactiviteit ‘s zomers?
Zonnen, zonnen en nog meer zonnen. Ik heb er eigenlijk helemaal geen geduld voor maar ik vind het echt heerlijk om lekker op het strand bij te bruinen. Of in de tuin, dat kan ook. Ik vind het wel gezelliger als ik met mensen ben want anders ga ik mij snel vervelen. 

Hoe ziet jouw typische zomerse make-uplook eruit?
Het liefst draag ik helemaal geen make-up in de zomer. Vooral als ik naar het strand ga of in ieder geval lekker ga zonnen. Als ik make-up op doe is het niet veel aangezien je de helft eraf zweet en ik heb dan al een lekker kleurtje op mijn gezicht. 

Wat is je favoriete zomerse liedje?
Oeh lastig. Ik luister altijd van alles. Ik vind vooral Spaanse liedjes leuk tijdens de zomer. Daar kan ik altijd heerlijk op dansen en jullie weten allemaal dat ik van dansen houdt!

Welk zomers gerecht eet je het liefst?
Pastasalade gaat er altijd wel in met dit lekkere weer. Ik houd totaal niet van warme gerechten tijdens de zomer. Ik eet eigenlijk best wel weinig door de hitte.

Wat is jouw ultieme zomer Do It Yourself?
Ik vind DIY's echt ontzettend leuk maar ik heb er eigenlijk nooit tijd voor en als ik er tijd voor heb dan heb ik er nooit zin in. Best wel lastig eigenlijk. Hebben jullie een leuke of makkelijke DIY die ik kan uitproberen?

Wat voor geurtje draag je ‘s zomers?
Alles body mists van Victoria's Secret. Het maakt niet echt uit welke. Ligt eraan waar ik zin in heb eigenlijk. De body mists van Victoria's Secret ruiken allemaal zo lekker en zij lekker verfrissend. Heerlijk voor tijdens deze warme zomer dagen.

Welke plannen heb je voor de zomer?        
Ik ben nu heerlijk in Amerika op vakantie met mijn lieve vriend. Mijn hele familie woont in Amerika dus ik ga er altijd minstens één keer per jaar naar toe en dit is alweer mijn vriend zijn tweede keer! Wij hebben ook een reis naar New York gekregen van mijn opa en oma!  

Wat zijn jullie plannen voor de zomer? 

Liefs, Brittany 

Labels:

7 reacties:

Op 17 juli, 2015 , Blogger Merdjelin zei...

Wat een leuke tag! En wat gaaf dat je gewooon eens per jaar naar Amerika gaat. Zit ik hier als een jaloerse dame die al jaren droomt van een reis naar Amerika haha. x

 
Op 17 juli, 2015 , Blogger Merdjelin zei...

Wat een leuke tag! En wat gaaf dat je gewooon eens per jaar naar Amerika gaat. Zit ik hier als een jaloerse dame die al jaren droomt van een reis naar Amerika haha. x

 
Op 17 juli, 2015 , Blogger Anna zei...

Wat een leuke tag! Alleen is de zomer geen maand, maar een seizoen hihi. X

 
Op 18 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha dankje! <3

 
Op 18 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Oeps, stomme fout! Bedankt!

 
Op 18 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 22 juli, 2015 , Blogger Robin Valentine zei...

ja spaanse nummers zijn perfect in de zomer! draagt helemaal bij aan het vakantie gevoel :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage