<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MAC Please Me

15 juli 2015

MAC Please Me

Voor mijn verjaardag kreeg ik twee MAC lipsticks. Eentje van mijn vriend en eentje van een vriendin. Zij wisten niet van elkaar dat zij een MAC lipstick voor mij hadden gekocht en daarom had ik twee keer MAC Please Me gekregen. Die vriendin gaat hem heel lief omruilen voor een andere MAC lipstick dus vandaag laat ik jullie de lipstick zien die ik van mijn vriend heb gekregen. Kijken jullie mee?

Zoals jullie al aan de titel konden zien heb ik MAC please me gekregen. Please me is een matte lipstick. Ik weet nou niet of ik fan ben van matte lipsticks of niet. Meestal zorgen matte lipsticks ervoor dat je lippen heel erg uitdrogen maar met de matte lipsticks van MAC vind ik dit echt onwijs mee vallen. De kogelhuls van MAC blijf ik geweldig vinden en ze zien er gewoon zo chic uit.

MAC please me kan je denk ik het beste omschrijven als een medium roze kleur. Hij is niet te licht maar ook niet te donker. Hij is eigenlijk gewoon perfect. Het is een zeer draagbare kleur voor bij verschillende gelegenheden en outfits. Please me is een kleur die eigenlijk elke vrouw wel kan hebben. Hij staat niet alleen mooi bij lichte huidjes maar ook zeker bij donkere huidjes.

Deze matte lipstick smeert ontzettend fijn uit wat niet vaak voorkomt met een matte lipstick. Ik vind de kleur gewoon echt geweldig en ik weet zeker dat ik hem vaak ga dragen. De lipstick blijft goed zitten. Pas halverwege de dag vond ik het nodig om hem even bij te werken. Ik ben ontzettend blij met deze lipstick en erg tevreden maar ik had ook niet anders verwacht. MAC lipstick kosten €19,00 en zijn zowel online verkrijgbaar als bij de MAC counters bij de Douglas. 

 Wat vinden jullie van MAC Please me?

Liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 15 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Prachtige lipstick is dit!

 
Op 15 juli, 2015 , Blogger Daphne zei...

Wat een schattig kleurtje! <3

 
Op 15 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik heb Please me nu ook een tijdje en vind m geweldig! <3

 
Op 16 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Vind ik ook!

 
Op 16 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Lief he! <3

 
Op 16 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ben er ook gek op!

 
Op 16 juli, 2015 , Blogger Marlayne Vermeulen zei...

Echt een prachtige lipstick!

 
Op 16 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage