<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn vriendin gaat een jaar weg

10 juli 2015

Mijn vriendin gaat een jaar weg

Mijn reis richting Parijs komt steeds dichterbij. Het begint bij mij al een beetje te kriebelen maar ook bij mijn vriend. Hij moet mij vanaf begin September een jaar lang missen. Vandaag verteld hij zijn kant van het verhaal. Wat vind hij ervan dat ik een jaar weg ga? Denkt hij dat ik het ga volhouden en waarom gaat hij zelf niet mee? Hier kunnen jullie vandaag allemaal achter komen! Veel lees plezier.


Dacht jij dat Brittany aangenomen zou worden bij Disney?
Of ik dacht dat Brittany werd aangenomen voor Disney? Eerlijk gezegd had ik geen idee wat je daarvoor zou moeten kunnen of voor zou moeten doen, maar ik weet wel dat ze heel erg opvalt als ze aan het dansen is. Dan word ze ineens zo groot en sterk dus ik denk dat dat wel de doorslag heeft gegeven.

Wat vind je ervan dat Brittany een jaar in Disney gaat werken?
Ik vind dat dit een kans voor haar is die ze nooit meer in der leven gaat krijgen waarschijnlijk en dat ze daarvan moet gaan genieten. Voor mij persoonlijk, ja het is een hele jaar maar het is niet zo dat ze aan de andere kant van de wereld zit dus als het moet ben ik zo bij der.

Sta jij achter haar keus?
De vraag of ik achter haar keus sta? Volledig! dat was ook het eerste wat ik zei, dat ze dat moest gaan doen want ze twijfelde er eerst nog flink over maar dat was mijn eerste reactie: "dat moet je doen!" en tuurlijk het gaat vast wel lastig worden maar weet zeker dat onze liefde sterk genoeg is hiervoor!

Denk jij dat Brittany het een jaar lang vol gaat houden?
Ik denk wel dat ze het jaar vol gaat houden, althans dat ligt aan de eerste paar maanden. Ik denk dat de eerste maand het zwaarst zal zijn omdat ze moet wennen aan haar nieuwe omgeving en aan het werk zelf maar als ze na die maand op der rekening zal kijken dat ze al een stuk vrolijker zal zijn en ik denk dat ze dan doorzet en dat het ergens halverwege ergens nog wel een keer moeilijk zal zijn voor der maar dat ze daar dan weer overheen moet zetten want wie kan nou zeggen dat ze bij Disney hebben gewerkt? Dan is het jaar zo om en heb ze de tijd van der leven gehad althans dat is wat ik hoop!

Hoe vaak wil jij Brittany gaan bezoeken?
Bezoeken, bezoeken, bezoeken. Eigenlijk wanneer de kans zich voordoet wil ik er zeker weten naartoe. Ik wil wel is zien wat ze allemaal moet doen een kijkje achter de schermen nemen, tenminste als dat mag en verder gewoon samen genieten van de tijd die we dan kunnen hebben samen.

Waarom ga jij niet met haar mee?
Waarom ik niet met haar mee ga? Ja dat is op zich best een goede vraag. Daar heb ik eigenlijk nog nooit echt bij stil gestaan omdat ik hier ook me dingen heb die ik doe en ja me Frans is daarin ook niet zo heel geweldig.

Wat ga jij zelf in dat jaar doen?
Wat ik zelf ga doen is heel hard aan mezelf werken en mezelf proberen zoveel mogelijk te ontwikkelen en vooral werken en natuurlijk me vriendinnetje lief veel bezoeken!

Wat wil jij nog tegen Brittany zeggen voordat zij weggaat?
Wat ik nog tegen haar wil zeggen eigenlijk nog zo veel. Veel te veel om hier neer te zetten maar wat voornamelijk van toepassing is dat ze heel veel moet gaan genieten en niet te veel moet gaan denken dat het fout gaat of moet gaan twijfelen aan haarzelf en dat ik ontzettend veel van haar hou en dat ik trots ben op alles wat ze doet!

Liefs, Nick

Labels: ,

8 reacties:

Op 10 juli, 2015 , Blogger Daphne zei...

Lief artikeltje, we gaan je allemaal heeeel erg missen. Maar ik kom je sowieso opzoeken in Paris!

 
Op 10 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ahh lief. Ja, daar heb ik nu al zin in!

 
Op 10 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuk om te lezen! Super gaaf dat je naar Disney gaat, maar ik zou het ook lastig vinden aangezien ik een relatie heb. Toch moet je inderdaad elkaar zulke kansen gunnen!

 
Op 10 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik vind het zelf ook lastig!

 
Op 10 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aaah wat een lief artikel zeg!

 
Op 10 juli, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Aawh, zo lief! Het lijkt me echt rot om een jaar gescheiden te zijn.

 
Op 10 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 10 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage