<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: My birthday party

7 juli 2015

My birthday party

Afgelopen zondag was ik jarig en dat moest natuurlijk gevierd worden! Ik heb het zaterdag gevierd aangezien ik dan om 12 uur jarig was, super leuk! Ik heb echt een onwijs leuke avond gehad en wilde het graag ook met jullie delen. Wat voor versieringen had ik? Had mijn verjaardag een thema en wat voor cadeaus heb ik gekregen? Jullie kunnen daar vandaag achter komen!

Versieringen
Ik ben gek op kleurtjes, vooral tijdens feestjes. Hoe meer kleur, hoe beter. Kleurtjes zorgen voor een leuke en vrolijke sfeer en daar houd ik van! Ik heb op het raam 'happy birthday' geplakt, binnen heb ik leuke sterretjes opgehangen en buiten heb ik ook leuke versieringen opgehangen. Al mijn slingers hadden allerlei verschillende kleuren waardoor alles mooi bij elkaar paste.

Tafel
Je bent nooit te oud voor Disney. Daarom koos ik voor een kleine mini mouse thema. Bij de Big Bazar hadden zij 3 thema's. Een strand thema, Cars thema en Minnie Mouse thema. Nou mijn keus was snel gemaakt! Misschien vinden jullie het kinderachtig maar ik vind het leuk en schattig. Jullie moeten het ook niet te serieus nemen.

Party
Helaas ben ik een beetje vergeten foto's te maken tijdens mijn feest. Ik had het veel te gezellig en dacht er helemaal niet meer bij na. Uiteindelijk waren er zo een 25 man geweest volgens mij. Heb echt een super leuke verjaardag gehad met allemaal leuke en lieve mensen om mij heen. Een foto van mij en mijn twee beste vriendinnen kon niet ontbreken! 

Cadeaus 
Ik heb echt onwijs leuke cadeaus gehad! Als eerst kreeg ik van mijn schoonouders een neppe Michael Kors tas. Hij ziet er onwijs echt uit! Daarna kreeg ik van mijn vriend een MAC lipstick en luchtje. Van een vriendin kreeg ik dezelfde MAC lipstick dus die gaat zij even omruilen. Daarnaast heb ik MUA make-up producten gekregen, een armband, cadeau bon en heel veel geld. Lekker verwend dus!

Vinden jullie het er gezellig uit zien?

Liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 07 juli, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

ahhh wat schattig en super leuk, nogmaals gefeliciteerd <3

 
Op 07 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Lief, dankjewel! <3

 
Op 07 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Was echt super gezellig op je bday mop!! Op naar je 22ste verjaardag hihi! Kusjess

 
Op 07 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aaah wat ziet dat er gezellig uit en je vertelde al dat je hartstikke verwend was! leuk

 
Op 07 juli, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Aaah, wat ziet dat er tof uit zeg! Al dat roze en die Minney Mouse <3

 
Op 07 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dan ben ik er niet, oeps.

 
Op 07 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Was ook zeker gezellig!

 
Op 07 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ahh dankje! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage