<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Catrice Luxury Nudes - Satin Shine 06 Magical Nude

2 juli 2015

Catrice Luxury Nudes - Satin Shine 06 Magical Nude

Het merk Catrice word steeds mooier en mooier. De producten worden steeds beter en de kwaliteit ook. Catrice heeft nu sinds een tijdje een nieuwe lijn uitgebracht waaronder de prachtige Luxury Nude nagel lakken. Deze nagellak is verkrijgbaar in 7 prachtige tinten. Zelf nam ik de kleur Magical Nude mee naar huis. Benieuwd wat ik ben deze parel vind? Lees dan snel verder.

De Luxury Nude nagellak lijn bestaat zoals ik al zei uit 7 tinten. De een heeft een soft matt finish en de ander, net zoals 06 magical nude, heeft een satin shine finish. Ik was ontzettend benieuwd naar de satin finish en koos toen voor de kleur 06 magical nude. Dit is niet zo maar een nude kleur en ik snap precies waarom zij hem 'magisch' noemen. De satin finish bevat namelijk een paarse glans. Helaas zie je dit bijna niet op de foto maar het is echt prachtig. Zoals ik al in eerdere reviews hebt verteld vind ik de kasten van Catrice erg fijn.

Als je héél goed kijkt zie je een beetje de paarse gloed op mijn middelvinger. Het zijn eigenlijk kleine shimmers of glitters. Ik ben echt onwijs tevreden over deze nagellak. Hij blijft goed zitten en ziet er erg chic uit. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar alle andere Luxury Nude nagel lakken van Catrice. Catrice Luxury Nudes nagellaken zijn onder andere te koop bij de Kruidvat voor maar liefst €2,89

Wat vinden jullie van de Luxury Nudes nagellak lijn?

Liefs, Brittany 

Labels:

10 reacties:

Op 02 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hij ziet er leuk uit!

 
Op 02 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 02 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke kleur,. niet heel zomers maar wel mooie nude!

 
Op 02 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel.

 
Op 02 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Mooi kleurtje! ik heb deze ook nog liggen, maar nooit op gedaan!

 
Op 02 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Snel doen dan maar haha!

 
Op 02 juli, 2015 , Blogger Maaike Sanders zei...

Wat ziet dat eruit als een top nagellakje! Ik vind de kleur ook gaaf, die kleur heb ik nog niet. Snel aanschaffen dus haha :)

 
Op 02 juli, 2015 , Blogger Stylebygina zei...

Prachtig kleurtje! Ik hou echt van de nude kleuren :)

 
Op 03 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik raad hem zeker aan!

 
Op 03 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ook hihi!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage