<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: THE GIRLFRIEND TAG

4 mei 2015

THE GIRLFRIEND TAG

Iedereen kent het wel 'the boyfriend tag'. Heel YouTube staat vol met boyfriend tag video's. Hierdoor leek het mij en mijn vriend leuk om 'the girlfriend tag' te doen. Mijn vriend heeft zelf de vragen verzonnen en ik moest antwoord geven. Deze video hebben jullie inderdaad ook op Dailybreakfast kunnen zien maar ik wilde hem graag ook op mijn eigen blog delen voor de mensen die hem nog niet kennen. Bekijk snel onze video om erachter te komen hoe goed ik mijn vriend ken!


Bekijk deze video in 1080P voor de beste kwaliteit. Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier.
Door te abonneren op mijn kanaal blijf je op de hoogte van mijn nieuwste video's.

Wat vinden jullie van video's met Nick?

Liefs, Brittany & Nick

Labels: ,

3 reacties:

Op 04 mei, 2015 , Anonymous Elize | LipstickFan zei...

Wat doe jij overdreven? Waarom vind je dat nodig? Het maakt de sfeer wat ongemakkelijk.

 
Op 04 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

elize maakt dingen hier ongemakkelijk. ik vind t alleenmaar lief <3
keep up the good work honey 😘

 
Op 04 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Jammer dat je dit zo vind Elize.. Brittje is gewoon zo, en we love it! x Suus <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage