<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: WEEKVLOG #5 | Een kasteel, DIY & vriendje // Brittany Elizabeth

12 mei 2016

WEEKVLOG #5 | Een kasteel, DIY & vriendje // Brittany Elizabeth

Afgelopen week heb ik zoveel gedaan dat mijn vlog bijna 20 minuten duurt! Ik heb hem zoveel mogelijk ingekort maar wilde natuurlijk de leukste dingen met jullie delen. Ik bezocht een kasteel waarbij ik veel sfeerbeelden heb gemaakt, ik maakte verongeluk een DIY én ik heb niet alleen met mijn vriend geskyped, hij kwam mij namelijk opzoeken! Benieuwd naar mijn weekvlog? Klik dan snel op play!

Kan je mijn nieuwste weekvlog niet bekijken? Klik dan hier.

liefs, Brittany



Labels:

3 reacties:

Op 12 mei, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat een mooie foto lieverd <3 Leuke vlog!

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hihi aw inderdaad, je word gemist hier!

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw dankjewel mop <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage