<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: WEEKLYVLOG #4 | Ontslagbrief, shoppen & feesten

5 mei 2016

WEEKLYVLOG #4 | Ontslagbrief, shoppen & feesten


Hello lovelys, het is weer is tijd voor een nieuwe weekvlog, weekvlog nummer 4 alweer! Afgelopen week ben ik heerlijk wezen shoppen samen met Carlene, heb ik de verjaardag van Aoibheann goed gevierd én heb ik iets heel spannends gedaan. Ik heb namelijk mijn ontslagbrief bij Disney ingeleverd. Benieuwd naar mijn weekvlog, klik dan snel op play!

Kan je mijn weekvlog niet bekijken? Klik dan hier!

Wat vonden jullie van weekvlog #4?

liefs, Brittany

Labels:

6 reacties:

Op 05 mei, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

ahh wat jammer dat je disney gaat verlaten maar ik kan heel goed voorstellen dat je er niet eeuwig wilt blijven werken en het was een super mooie ervaring maar soms moet je gewoon andere dingen doen met je leven en ga je een andere richting op!

 
Op 05 mei, 2016 , Blogger Daphne zei...

Hahah sneaky bastard tijdens ons skype gesprek! :P

 
Op 05 mei, 2016 , Blogger Glamview zei...

Een hele leuke vlog britt!

 
Op 05 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, ik wilde er sowieso niet voor altijd werken! Ik ga hierna inderdaad op andere dingen focussen maar vind het ook wel jammer dat ik weg ga. Het is erg dubbel!

 
Op 05 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Mwuaha. Had je lekker niet door!

 
Op 05 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel Gea!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage