<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Favorieten van April

29 april 2016

Favorieten van April

Je knippert even met je ogen en het is alweer bijna mei! Op zich is April niet echt voorbij gevlogen maar het is toch wel een gek idee dat het al bijna mei is. In April heb ik weer prachtige producten gebruikt die ik natuurlijk even met jullie in dit artikel wil delen. Van budget tot high-end en van mascara tot blush, alles komt voorbij!

Als eerst wil ik het hebben over deze wonder middel. Heb je wallen? Weg zijn ze! Wil je een oneffenheden verborgen? Ze zijn hierna niet meer te zien! De Catrice Velvet Finish concealer is echt mijn nieuwe favoriete concealer geworden. Hij bleef zelfs beter en langer zitten dan mijn foundation! Wat er aan het eind van de dag er wel gek uit zag haha. 

Met mijn haar en huids kleur ga ik meestal voor de wat warme highlighters maar om één of andere reden koos ik afgelopen maand elke keer weer de Limited Edition Essence Cinderella highlighter. Het is een prachtige highlighter voor dames die gek zijn op glitters en zo een prachtige flow op hun gezicht willen. 

Ik vind Daisy van Marc Jacobs zo lekker dat ik inmiddels een nieuwe fles erbij heb gekocht, of nee eigenlijk gekregen. Nu dat de zomer eraan komt en wij een paar heerlijke dagen hier in Frankrijk hadden koos ik snel voor dit heerlijke geurtje die mij echt lekker bloemig laat ruiken. Every girl should have Daisy!

Afgelopen zomer vakantie heb ik twee MAC blushes gekocht. Eentje is nogal heftig dus die gebruik ik bijna nooit maar de andere pakte ik daarom ook nooit. Zo zonde want hij is prachtig! Ik heb het over mijn Pink Swoon blush van MAC. Ik ben blij dat ik hem heb herontdekt want hij is weer een favorietje geworden!

Mijn favoriete budget mascara blijft toch deze beauty van Essence, namelijk de Princess Lash. Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe mascara maar ondertussen blijf ik deze kopen en gebruiken. Welke mascara raden jullie aan? Ik hoor van heel veel mensen de mascara van Chanel, wat denken jullie?

Afgelopen zomer ben ik best wel losgeslagen op het gebied van beauty en kocht ook deze prachtige bronzer van Too Faced. Het printje alleen al deed mijn hartje sneller kloppen maar het product zelf is ook echt een toppertje. De pigmentatie is geweldig én het printje blijft er gewoon netjes in zitten! 

Mijn favoriete lipstick van de maand kan natuurlijk ook niet ontbreken. Als je mijn weekvlogs bekijkt op mijn Youtube kanaal heb je al kunnen zien dat ik MAC Please Me veel heb gedragen. Misschien was het maar een paar keer maar zoals jullie weten heb ik meestal maar 2 dagen per week make-up op vanwege mijn werk.

Wat vinden jullie van mijn favorietjes?

liefs, Brittany

Labels:

16 reacties:

Op 29 april, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Die mascara is echt mijn favoriete budget mascara. Zo fijn :-)!

 
Op 29 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik vind hem ook erg fijn!

 
Op 29 april, 2016 , Blogger Kelly zei...

Mooie items, de blush van MAC is zo pretty!

 
Op 29 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Oh, die concealer van Catrice moet ik echt hebben, heb vaak donkere kringen onder mijn ogen. Mooie favorieten heb je deze maand!

 
Op 29 april, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Oeh, mooie favorieten allemaal! De mascara van Essence is ook een favoriet van mij, ik blijf hem telkens opnieuw aanschaffen!

 
Op 29 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

`Mooie favorieten meid

 
Op 29 april, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

De blush van Mac lijkt me zoo mooi he. Mooie favorieten heb je, de Catrice concleaner is inderdaad erg fijn!

 
Op 29 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 29 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, hij werkt erg goed!

 
Op 29 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha ik heb hetzelfde probleem!

 
Op 29 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 29 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hij is zeker mooi. Dankjewel!

 
Op 30 april, 2016 , Blogger Glamview zei...

De mascara gebruik ik zelf ook, heel fijn in gebruik :) Leuke favorieten britt! Mac is altijd een top merk ook.

 
Op 30 april, 2016 , Anonymous Janneke | Crafty Time zei...

Wat een prachtige favorieten! De blush lijkt me prachtig! xx

 
Op 01 mei, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Die bronzer van too faced staat echt al veel te lang op mijn wishlist! Wat is ie moooi!
Please me lijkt me ook een mooie lipstick, ik weet nog steeds niet welke ik moet kiezen

 
Op 05 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

ow ik moet echt naar die Catrice concealer kijken, ik heb altijd wallen en krijg ze vaak met moeite weg. goeie tip.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage