<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn Verhaal | De betekenis van mijn tattoo

2 mei 2016

Mijn Verhaal | De betekenis van mijn tattoo

Bijna een jaar geleden deelde ik een verhaal met jullie over het verhuizen van Amerika naar Nederland. Nu bijna een jaar later leek het mij leuk om nog een verhaal met jullie te delen. Een verhaal waarvan ik dacht "doe ik wel even"  maar uiteindelijk best moeilijk was om op te nemen. In de video van vandaag leg ik uit waar mijn tattoo voor staat.

Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier!

liefs, Brittany

Labels:

2 reacties:

Op 02 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Mooie betekenis <3

 
Op 03 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage