<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Q&A | Superkrachten, trouwen & kinderen

9 mei 2016

Q&A | Superkrachten, trouwen & kinderen


Een tijdje geleden plaatste ik een foto op Instagram waarbij ik jullie vertelde dat ik een Q&A video op wilde nemen. Ik was erg bang dat ik helemaal geen vragen binnen zijn krijgen en dus echt voorschut zou staan. Dat was gelukkig niet het geval en ik heb heel wat leuk vragen binnen gekregen die ik vandaag in een video beantwoord.

Kunnen jullie mijn Q&A video niet bekijken? Klik dan hier!

Hebben jullie nog vragen voor mij?

liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 09 mei, 2016 , Blogger Rebecca zei...

En jij maar denken dat je geen vragen zou krijgen... Wat veel!
Jou zou ik denk ik als zorgzaam of behulpzaam omschrijven of gewoon lief haha

 
Op 09 mei, 2016 , Blogger Daphne zei...

Ik hoor het allll, wij moeten samen naar de Eiffeltoren!

 
Op 09 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat heb je veel leuke vragen gehad!

 
Op 09 mei, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Haha wij hebben je wel gespamd met veel vragen! Je hebt ze leuk verwerkt. Leuke video brittttt <3

 
Op 11 mei, 2016 , Blogger The Beauty Magazine zei...

Wat een super leuke video! Ik hebt no-stop mijn aandacht getrokken :D

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aaaah, lief <3

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dat gaan wij zeker!

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje, vind ik zelf ook hihi!

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha inderdaad. Dankjewel Kim! <3

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah wat een compliment, dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage