<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: WEEKLY VLOG #3 | Geslagen, Disney Dreams & Afscheid

28 april 2016

WEEKLY VLOG #3 | Geslagen, Disney Dreams & Afscheid

Afgelopen week heb ik weer een hoop dingen gedaan. Zo ben ik samen met mijn familie twee dagen naar Parijs geweest en hebben wij naast alle leuke dingen ook een aantal nare ervaringen meegemaakt, ik keek naar de prachtige Disney Dreams én heb ik na een fantastische week afscheid moeten nemen van mijn lieve familie. Kijken jullie mee?

Kunnen jullie mijn weekvlog niet bekijken? Klik dan hier. 
Hebben jullie ooit nare dingen meegemaakt in Parijs?

liefs, Brittany

Labels:

2 reacties:

Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik wil ook wel een keer naar Parijs toe. Lief dat je famillie is geweest

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Kom maar hihi. Ja, echt heel leuk!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage