<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Happy Halloween!

31 oktober 2015

Happy Halloween!

Trick or treat, smell my feet, give me something good to eat. If you don't, I don't care, I'll pull down your underwear! Happy Halloween! Vandaag gaan alle kindjes in Amerika langs de deuren in schattige en enge kostuums waarbij zij een liedje zingen en gratis snoep krijgen. Hoe leuk is dat?! Ik vind het zó jammer dat niemand dit in Nederland viert. Vinden jullie dat ook jammer? Vandaag even een kort artikel want er staat een lange dag op mij te wachten. Ik werk vandaag namelijk van 13:30 tot 1:00!!! Het word een pittige dag maar ik heb er wel zin in. Ik werk tenslotte op de blijste plek ter wereld dus het zal vast super leuk zijn! Vandaag is er een Disney een Halloween Party waar ik ontzettend veel zin in heb. Ik mag werken tijdens de party maar dat vind ik best wel leuk en spannend! Ik wil jullie nogmaals een Happy Halloween wensen en geniet van jullie dag!
 
Wat gaan jullie vandaag doen?
 
liefs, Brittany


Labels:

4 reacties:

Op 31 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Succes vandaag in Disney, je zal daar vast wel een Halloween gevoel krijgen! :-)

 
Op 31 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Ik hoop het haha.

 
Op 31 oktober, 2015 , Anonymous Val zei...

Happy Halloween, ik ben benieuwd welk personage je bent met halloween en wat je allemaal mag doen. Have fun.

 
Op 31 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ook! Dat hoor ik vanmiddag pas op m'n werk helaas. Spannend!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage