<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: WEEKLYVLOG #6 | Ouders kwijt, Michael Kors & veel eten

19 mei 2016

WEEKLYVLOG #6 | Ouders kwijt, Michael Kors & veel eten

Afgelopen week was leuker dan normaal want mijn vriend en zijn ouders waren er. Ik had hem al een maand niet gezien dus ik was dol gelukkig. Tijdens het winkelen raakten wij z'n ouders kwijt, oeps! Ook moest ik natuurlijk even langs de Michael Kors winkel én ik heb een hoop lekkere dingen gegeten. Benieuwd naar mijn zesde weekvlog? Klik dan op play!



Kan je mijn nieuwste weekvlog niet bekijken? Klik dan hier. 

liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 19 mei, 2016 , Blogger The Beauty Magazine zei...

Wat een leuke vlog! Het lijkt me zo geweldig om in Disneyland te werken! Woon je daar ook in de buurt?

 
Op 21 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Ja, ik woon heel dichtbij hihi.

 
Op 27 mei, 2016 , Anonymous Lissa zei...

Hoe maak jij dit begin plaatje alsof je filmt?

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage