<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Too Faced foundation | Born this way

18 mei 2016

Too Faced foundation | Born this way

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe foundation. Ik heb nog nooit een high-end foundation gekocht of gebruikt en vond het nu wel echt tijd worden daarvoor. Toen ik door de Sephora heen liep viel mijn oog op de foundations van Too Faced en ik besloot al vrij snel dat dit mijn eerste high-end foundation zou worden.

Wij zijn natuurlijk gewend dat de verpakkingen van Too Faced er ontzettend leuk en schattig uitzien en ook deze is weer geslaagd voor de test. De verpakking is licht roze met zwarte en gouden details. Chic maar toch lief. Op de verpakking leggen ze nog uit dat deze foundation kokoswater, alpin rose en hyaluronzuur bevat wat allemaal erg fijn is voor je huid. 

Gelukkig kon ik het in de winkel zelf uittesten en hoefde ik niet maar te gokken welke kleur mij het beste zou staan via de online webshop. Ik kwam uiteindelijk uit op de kleur Nude. Deze foundation is beschikbaar in maar liefst 18 verschillende kleuren. Het begint bij de kleur Snow en eindigt bij Mahogany. 

Het flacon waar de foundation in zit is ook weer stunning. Hij is gemaakt van mat glas en heeft weer gouden en zwarte details. Waar ik ook nog is erg blij mee ben is het feit dat het een pomp flacon is. Hiermee kan je de hoeveelheid foundation makkelijker doseren. 

De foundation is vrij dun en een beetje waterig maar belooft een medium tot high coverage. Op de verpakking staat : "This oil free foundation masterfully diffuses the line between make-up and skin. Coverage so undetectable and skin so naturally radiant, they'll think you were BORN THIS WAY. Zo is dus ook de naam Born This Way ontstaan. 

Op de eerste foto heb ik helemaal niks op. Je ziet dat mijn huid alles behalve flawless is. Ik heb een aantal pukkels en roodheden die van mij best mogen verdwijnen. Op de tweede foto heb ik één laagje foundation aangebracht met mijn Sephora precision sponge. De kleur Nude is echt perfect voor mijn huidskleur en laat mijn oneffenheden verdwijnen. Je ziet hier en daar nog wat pukkeltjes maar het is geen photoshop, ik kan het helaas niet helemaal laten verdwijnen!

Of ik tevreden ben met mijn nieuwe foundation? Absoluut! Mijn huid ziet er prachtig uit na het aanbrengen van deze foundation én het blijft ook nog is mooi en lang zitten. Het is een high-end foundation en zit dus iets aan de wat duurdere kant maar ik vind het hem elk centje waard. Deze foundation kost namelijk €36,00 en is helaas in Nederland moeilijk verkrijgbaar. 

Wat is jullie favoriete foundation?

liefs, Brittany

Labels:

14 reacties:

Op 18 mei, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wauw, erg mooi resultaat Britt! Je ziet duidelijk verschil, en helemaal geen oneffenheden zien is ook zo nep he. Lijkt me een fijn product. Mooie foto's ook!

 
Op 18 mei, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

wauw mooi resultaat meid ziet er goed uit liefs

 
Op 18 mei, 2016 , Blogger Kelly zei...

Deze ziet er zo goed uit!

 
Op 18 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wauw mooi resultaat!

 
Op 18 mei, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Wow, deze foundation ziet er goed uit zeg! Heel mooi resultaat.

 
Op 18 mei, 2016 , Anonymous Bertine zei...

oh wauw die ziet er goed uit! leuke blog heb je!

 
Op 18 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw dankje.

 
Op 18 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 18 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 18 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 18 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief, dankje!

 
Op 18 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieve Kim. Ja, daar heb je zeker gelijk in!

 
Op 20 mei, 2016 , Anonymous Tessa zei...

Wow ziet er goed uiiiit! Ik ben echt gek op Too Faced en wil er graag meer van proberen. Deze review is daarom erg handig! Het lastige met foundation vind ik altijd de kleur maar ik denk dat ik wel een beetje in dezelfde richting als jou kan kijken. Ik ga dit onthouden!

 
Op 21 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat fijn om te horen! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage