<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Favorieten van Februari

28 februari 2016

Favorieten van Februari


Mijn tweede favorieten van de maand is alweer een feit! Het jaar 2016 vliegt voorbij. Het is alweer bijna maart en voordat je het weet zijn wij alweer oud en nieuw aan het vieren! Oké, dat gaat misschien een beetje te ver maar even serieus, waar is al die tijd gebleven? Aangezien het einde van februari in zicht is is het tijd voor een nieuwe favorieten van de maand. 

Het eerste product die ik deze maand in de spotlight wil zetten is mijn Kiko Color Fever eyeshadow palette in de kleur 101. Deze palette bestaat uit vier prachtige kleuren die je heel mooi met elkaar kunt combineren. Hij is ook nog is in 3 andere varianten verkrijgbaar maar deze vond ik het mooist. Ik heb hem al een tijdje maar aangezien hij in het vaste assortiment zit is hij nog steeds verkrijgbaar!

Twig was mijn aller eerste MAC lipstick. Ik wist niet zo goed welke kleur bij mij zou passen en aangezien het mijn eerste MAC lipstick was wilde ik zeker weten een goede kopen. Ik vroeg aan een medewerkster welke zij mooi bij mij vond passen en dat werd uiteindelijk Twig. Ik heb hem afgelopen maand weer met heel veel liefde gedragen. 

Het zou mij niet verbazen als dit mijn eerste blush ooit was. Deze blush heb ik zo ontzettend lang maar ik pak hem er nog steeds vaak bij. Het is de Multi Colour Blush van Catrice in de kleur 060 Strawberry Frappucino. Nu klinkt de naam alleen al heerlijk maar de blush zelf vind ik ook echt geweldig! Het is een erg subtiele matte blush. 

Ik gebruikte heel lang de deodorants van Playboy. Die roken zo ontzettend lekker maar verder deden ze eigenlijk niet zo veel voor me. Ik ging toen opzoek naar een nieuwe deodorant en kwam toen uit bij Dove. Ik heb alle Dove deodorants een keer geprobeerd maar ben eigenlijk het meest enthousiast over roze variant genaamd beauty finish

Op mijn werk mag ik geen make-up dragen maar nagellak wel aangezien niemand dit verder zal zien. Ik lak daarom heel vaak mijn nagels zodat die er tenminste goed uit zien. Afgelopen maand ben ik vaak voor deze witte nagellak in de kleur 33 Wild White Ways gegaan van Essence. Hij dekt super goed en blijft ook nog is lang zitten. 

Volgens mij heb ik afgelopen maand geen andere highlighter gebruikt, alleen deze parel van MAC genaamd Soft & Gentle. Alle MAC liefhebbers kennen of hebben Soft & Gentle en weten dus hoe prachtig hij is. Deze highlighter zorgt voor een magische glow op je gezicht. Hij is een beetje prijzig maar zeker wel zijn geld waard!

Als laatst mijn geliefde Baby Lips. Nogmaals, ik mag geen make-up dragen op mijn werk maar een lippen balsem tel ik niet echt als make-up. Ik gebruik elke dag wel een lippen balsem aangezien ik snel drogen lippen krijg. Deze Baby Lips hydrateert je lippen waardoor ze heerlijk zacht aanvoelen. 

Welke product heb je afgelopen maand er veel bij gepakt?

liefs, Brittany

Labels:

17 reacties:

Op 28 februari, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Wat een mooie favorieten. MAC Twig + Soft & Gentle zijn hier ook favoriet. Wat is dat palette van Kiko ook mooi zeg :-)!

 
Op 28 februari, 2016 , Blogger Darina zei...

De blush en die palette zijn heel mooi! Ik moet snel weer make up gaan shoppen :)

 
Op 28 februari, 2016 , Anonymous withlovefromS zei...

Mooie favorieten! Zeker die lipstick van Mac en de babylips! <3

 
Op 28 februari, 2016 , Blogger HosteSarah zei...

Zonder die Dove deodorants kan ik niet meer. Ik heb er altijd wel eentje in mijn tas zitten :) Verder heb ik de afgelopen maand heel vaak naar mijn tea tree producten van The Body Shop gegrepen. Die dingen werken hemels voor mijn huid :)

 
Op 28 februari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat een mooie favorieten, en oooh de Soft & Gentle, ik snap je helemaal! Ik heb vaak meerdere maanden achter elkaar aan wel meerdere favorieten, het verschilt eigenlijk niet elke maand. Leuk artikel Britt!!

 
Op 29 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat een geweldige favorieten heb je Britt! Soft & Gentle.. Still need it!

 
Op 29 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 29 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha dankje!

 
Op 29 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 29 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Tea Tree wil ik ook nog heel graag proberen!

 
Op 29 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel Kim! Haha ja, snap ik!

 
Op 29 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel en snel kopen ja!

 
Op 29 februari, 2016 , Blogger Marushi zei...

Die producten van MAC zijn echt heel mooi! Love the colors -x-

 
Op 01 maart, 2016 , Anonymous Rebecca zei...

Wat een super mooie favorieten!
Zelf wil ik ook nog heel graag twig toevoegen aan mijn mac lipsticks. Vind het zo een mooie kleur!

 
Op 02 maart, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Die kiko oogschaduw is zo fijn heb hem zelf ook! fijne favorieten zitten er bij!

 
Op 03 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik weet zeker dat Twig je prachtig zal staan!

 
Op 03 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hij is inderdaad heel fijn!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage