<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MAC lipstick | Viva Glam Ariana Grande

18 februari 2016

MAC lipstick | Viva Glam Ariana Grande


Nadat ik mijn 14e MAC lipstick had ontvangen vond ik dat ik er wel even genoeg had. De 15e MAC lipstick zou daarom even moeten wachten, althans dat was mijn plan. Dit liep namelijk een beetje anders. Ik liep langs de MAC store en zag toen in de verte de Viva Glam Ariana Grande lipstick. Die moest ik hebben! Zo werd MAC lipstick nummer 15 geboren. 

Iedereen is inmiddels wel bekend met de verpakking van MAC. Of je nou zelf MAC producten hebt of niet, iedereen kent het. De Viva Glam verpakkingen zijn net iets anders. Zij hebben namelijk een vleugje rood. Op de verpakking staat Ariana Grande haar handtekening in het rood en normaal gesproken waar het wit is bij de lipstick huls is dat nu rood. 

Toen ik de kleur voor het eerst zag dacht ik eerlijk gezegd 'bah?'. Een bruine/zwarte lipstick? Dat is toch helemaal niks voor Ariana Grande! Ik was even een beetje in shock en wilde hem eigenlijk gelijk weer terug leggen. Ik besloot hem toch nog op mijn hand te swatchen in de winkel en werd toen heel erg verrast! 

Hij is helemaal niet bruin/zwart, hij is wijnrood! Kijk, dit vind ik nou een prachtige kleur. Je kan deze lipstick erg makkelijk opbouwen alleen hij is wel vrij matte dus het kan soms wel even duren. Deze lipstick trekt helaas wel snel in de lijntjes dus ik raad jullie aan om een lippotlood eronder te dragen. Deze lipstick blijft zo een 4 uur mooi zitten en daarna moet je hem wel even een beetje bijwerken. 

Ik ben erachter gekomen dat deze lipstick gewoon een mix is tussen MAC Rebel en MAC Diva. Als deze twee lipsticks een baby zouden krijgen zou sowieso Viva Glam Ariana Grande ontstaan. Ik ben gek op zowel Rebel als Diva dus een mix daar van is echt fantastisch. Heb ik nu Ariana Grande haar geheim onthult? Wie weet haha.

Swatches ; 
Viva Glam Ariana Grande - Rebel - Diva

Wil jij de uitdaging aangaan en deze gewaagde lipstick ook hebben? Ik zeg doen! Natuurlijk zijn de lipsticks zoals altijd bij een MAC counter of op de Douglas website verkrijgbaar in Nederland voor €19,50. Ook deze lipstick kost nog steeds maar €19,00 hier in Frankrijk. Ja, dat maakt mij blij, net zoals deze prachtige lipstick! 

Wat vinden jullie van de Viva Glam producten?

liefs, Brittany

Labels:

29 reacties:

Op 18 februari, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Tof dat je deze kleur hebt! Ik vind hem voor mij echt té donker maar het is een prachtige kleur!

 
Op 18 februari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Jij kunt hem prima hebben met je donkere haren! Ik zou er zelf niet zo snel voor kiezen, maar super dat je deze nu ook hebt toegevoegd aan je mac stash! X

 
Op 18 februari, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Aaahh, zo mooi. Zo prachtig. Ik moet hem echt hebben! Jammer genoeg is hij telkens uitverkocht :( x

 
Op 18 februari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Ik blijf het echt een bijzondere kleur vinden, staat jou ook echt mooi!

 
Op 18 februari, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Wauw Britt, alweer zo een pareltje van een lipstick er bij! Ik heb deze lipstick al regelmatig voorbij zien komen maar vind hem bij jou toch wel het mooist staan in combinatie met je mooie donkere haren <3 Voor mij zou deze kleur echt te heavy zijn!

 
Op 18 februari, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Wat een prachtige kleur! Dat rood/paarse vind ik heel erg tof!

 
Op 18 februari, 2016 , Anonymous Cynthia zei...

Mooie kleur! Ik ben altijd wel fan van de donkere kleuren, heb er zelf ook een aantal :)

 
Op 18 februari, 2016 , Blogger Maris zei...

Wauw, hij is echt supermooi! Ik twijfel nog steeds of ik hem ook wil hebben... stiekem vind ik de kleur wel wat te heftig maar hij staat jou echt heel mooi!
liefs

 
Op 18 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hele gave kleur !!

 
Op 18 februari, 2016 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Ik vind m echt prachtig! Ben er enorm blij mee!

 
Op 18 februari, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

ziet er goed uit en een baby van 2 lipsticks hahahah

 
Op 18 februari, 2016 , Anonymous Lydie zei...

Wow dies zo mooi!

 
Op 18 februari, 2016 , Blogger Daphne zei...

Heeeee wat leuk, een mixje van Rebel en Diva! Mooie foto's heb je ervan gemaakt :)

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Marushi zei...

Hahah ik dacht precies hetzelfde. Maar het is echt een prachtige kleur! -x-

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Hij is inderdaad prachtig.

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Hij zou jou iets te heftig staan denk ik!

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah zonde!

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel meis! Ja dat denk ik ook helaas!

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Me too!

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik ook!

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik zou hem eerst uitproberen voordat je hem koopt!

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Echt wel!

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ben benieuwd hoe hij je staat!

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Helemaal mee eens!

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Misschien wel wat voor jou? Dankjewel!

 
Op 19 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha! Inderdaad!

 
Op 20 februari, 2016 , Blogger Priscilla zei...

Ik heb de lipstick zelf laten liggen omdat ik de kleur persoonlijk echt te donker vond. Maar wat staat die jou goed zeg!!

 
Op 20 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Het ligt eigenlijk gewoon puur aan mijn haar kleur, zo'n kleur is iets te heftig voor sommige blondines! Dankjewel! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage