<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Beauty hacks voor luie dames.

22 februari 2016

Beauty hacks voor luie dames.

Wij vrouwen willen er 9 van de 10 keer flawless uit zien maar soms hebben wij er geen tijd voor of zin in. You wake up? Flawless! De I woke up like this look is alles behalve flawless. HELP! Ik wil er flawless uit zien zonder er veel tijd aan te besteden, hoe doe ik dat? Vandaag deel ik 6 tips met jullie zodat jullie er toch nog een beetje flawless uitzien op lazy sundays, of anyday..

Highlighter, blush en bronzer.
Heb je geen tijd gehad om al je make-up bij elkaar te rapen of heb je alleen highlighter, blush en bronzer mee en wil je tóch nog een ooglook maken? Dat kan! Je kan ze alle drie gemakkelijk als oogschaduw gebruiken. Highlighter op je wenkbrauw bot, blush in je binnenste ooghoek en de bronzer in je buitenste ooghoek. Een beetje blenden en klaar!

Plakband wing.
Een wing maken duurt soms echt eeuwen. Ze zijn bijna nooit gelijk en als je lui bent heb je er eigenlijk nooit zin in. Plak een stukje plakband langs je oog richting het einde van je wenkbrauw zodat je snel en gemakkelijk een winged eyeliner hebt.

Oogschaduw.
NEE! Je bent je wenkbrauwpoeder én je eyeliner vergeten mee te nemen! Don't worry. Je kan oogschaduw gebruiken als wenkbrauwpoeder maar niet alleen dat, je kan het ook als eyeliner gebruiken.

Magic lipstick.
Geen blush mee maar wel lipstick? Gebruik je lipstick gewoon als blush. Het plakt misschien een beetje maar dan heb je wel een kleurtje op je wangen. Nog een lipstick tip? Heb je geen zin in make-up op doen? Doe dan alleen een felle lipstick op, je ziet er dan al meteen opgemaakt en fris uit.

Droogshampoo.
Te lui om onder de douche te springen en je haar te wassen of geen tijd om een leuk kapsel te creëren? Spuit dan droogshampoo in je haar! Hierdoor ziet het er niet meer vettig uit én het geeft je haar ontzettend veel volume.

Nat haar en een knot.
Als je 's ochtends liever langer in je bed wilt blijven liggen maar toch nog een flawless kapsel wilt, slaap dan met een knot in. Zorg er wel voor dat je haar vochtig is omdat het dan beter werkt maar zodra je wakker word hoef je alleen je elastiekje uit je haar te halen en voilá, je hebt krullen!

Wat is jouw geheime beauty tip?

liefs, Brittany

Labels: ,

22 reacties:

Op 22 februari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat een leuk artikel Britt! Goede tips ook, ik wil die bronzer en highlighter echt nog eens proberen als oogschaduw!

 
Op 22 februari, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Leuke tips Britt! Ik gebruik ook heel vaak mijn bronzer in mijn arcadeboog ;)

 
Op 22 februari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Leuke tips! Alleen lijkt lipstick als blusher gebruiken me toch wel een kunstje wat je moet leren, voordat je felrode of felroze rondjes op je wangen hebt :P

 
Op 22 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik heb eigenlijk nooit zo'n tijdnood, ik sta altijd eerder op om me fatsoenlijk op te maken haha! Maar wel leuke tips :)

 
Op 22 februari, 2016 , Blogger Daphne zei...

De meeste tips heb ik gelukkig niet nodig, op af en toe droogshampoo na dan!

 
Op 22 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke tips zeg, soms ben ik weleens lui

 
Op 22 februari, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Droogshampoo gebruik ik érg vaak! En ik heb eigenlijk nog nooit lipstick als blush gebruikt... toch maar eens proberen. Ik ben benieuwd!

 
Op 23 februari, 2016 , Anonymous priscilla zei...

Haha leuk artikel! Dat natte haren en een knotje werkt niet bij mij, dan zijn de volgende ochtend mijn haren ontploft. Haha.

 
Op 23 februari, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een goede tips en ik heb er ook veel aan ik ben namelijk vaak lui

 
Op 23 februari, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

wat een top tips girl! ik ben nooit lui daarin eigenlijk haha

 
Op 23 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Ik ben benieuwd wat je ervan vind!

 
Op 23 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Herkenbaar!

 
Op 23 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Het is niet makkelijk maar wel mogelijk haha.

 
Op 23 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Dat is slim van!

 
Op 23 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Jij bent gelukkig niet lui dus haha!

 
Op 23 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 23 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja ik gebruik het ook erg vaak. Ben benieuwd wat je ervan vind!

 
Op 23 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Ah stom haha!

 
Op 23 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Haha top!

 
Op 23 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Haha nee had ik ook niet van jou verwacht!

 
Op 23 februari, 2016 , Anonymous Jolanda zei...

Superhandig!!

 
Op 24 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage