<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Sneeuwpret, zo moet dat!

29 november 2015

Sneeuwpret, zo moet dat!

De eerste sneeuwvlokken zijn misschien nog niet gevallen maar we bereiden ons er wel al op voor! De meeste mensen blijven warm binnen zitten als het sneeuwt, wat natuurlijk hartstikke logisch is omdat het dan verschrikkelijk koud is buiten, maar een beetje sneeuwpret hebben kan geen kwaad en is juist hartstikke leuk! Sneeuw is toch nog ergens goed voor en ik vertel jullie vandaag precies waarvoor!


Do you want to build a snowman?
Natuurlijk kunnen we dan meteen alle sneeuw liedjes voluit meezingen zodra wij de eerste paar sneeuwvlokken zien zoals : "do you want to build a snowman" en "let it snow, let it snow, let is snow". Deze twee quotes zijn natuurlijk ook hartstikke leuk als captions voor op Instagram!

Écht een sneeuwpop maken.
Inplaats van het liedje "do you want build a snowman" zingen, kunnen jullie het ook waarmaken! Bouw je eigen Olaf! Sneeuwpoppen maken is echt hartstikke leuk en daarna kan je er een hoop leuk foto's van en mee maken!

Sleeën.
Nederland is nogal een plat land maar jullie kunnen vast wel een heuveltje in de buurt vinden zodat jullie kunnen sleeën! Je kan er ook een touw aan vast binden en kleine kinderen rond trekken.

Snowball fight!
Trek je warmste handschoenen aan en roep een aantal van je vrienden bij je en ga gezellig een sneeuwballen gevecht met elkaar aan. Je kan de groep in tweeën spliten of juist iedereen voor zich!

Snow angels.
The cold doesn't bother you? net zoals Queen Elsa. Ga dan maar lekker in de sneeuw liggen en maak schattige snow angels. Het ziet eruit alsof je liggend jumping jacks doet maar daardoor krijg je het juist warm!

Winter Wonderland shoot.
Een fotoshoot in de sneeuw is écht prachtig! Kleed je wel warm aan aangezien het nogal koud is buiten. Zoek een mooi locatie op, bijvoorbeeld een bos, neem je camera en een vriend of vriendin mee en shooten maar!

Sneeuwvrij maken + geld verdienen!
Als het echt heel erg heeft gesneeuwd kan je langs de deuren gaan met je schep en vragen of je mensen hun uitrit of stoep sneeuw vrij kunt maken en vraag dan ook gelijk een beetje geld voor de moeite. Er zijn genoeg mensen die ja zullen zeggen!

Iglo maken!
Iets wat nog steeds op mijn bucketlist staat is een Iglo maken. Het ziet er ontzettend makkelijk uit maar zelf vind ik het nogal een moeilijke taak. Ga met een paar vrienden de uitdaging aan! Ik ben benieuwd of het jullie lukt!

Ben jij liever binnen of buiten als het sneeuwt?

liefs, Brittany

Labels:

16 reacties:

Op 29 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Snow Angels! Ik moet er altijd één maken als het sneeuwt. Ik vind sneeuw heerlijk om doorheen te wandelen, als er nog niemand op heeft gelopen. Verder blijf ik liever lekker binnen!

 
Op 29 november, 2015 , Blogger Stylebygina zei...

Ik zit het liefst met een warme kop chocolademelk op de bank, maar sleeën blijft toch ook wel erg leuk :D

 
Op 29 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke dingen! ik maak vaak een sneeuwpop ahahaha

 
Op 29 november, 2015 , Blogger Marushi zei...

Ik heb ooit een keer een snow angel gedaan. Nooit meer! Mijn broek was gelijk zeiknat haha. Wel een leuk lijstje! -x-

 
Op 29 november, 2015 , Anonymous thebeautyblognl zei...

haha ik heb nu zo veel zin in sneeuw!

 
Op 29 november, 2015 , Blogger Maxine zei...

Ik ben graag buiten als het sneeuwt. Het liefste ga ik meteen naar buiten om foto's te maken. Vooral als er nog verse sneeuw ligt. Dan is het prachtig gewoon.

 
Op 29 november, 2015 , Blogger evavandenbergh zei...

Nederland is inderdaad een beetje te plat om te kunnen sleeën, maar gelukkig zijn er ook dijken waar je vanaf kunt! Sommige zijn wel te stijl hoor, maar er zijn verschillende plekken waar ik vroeger van de dijk af heb gesleed!

 
Op 30 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha aw. Het is inderdaad prachtig als nog niemand er heeft gelopen!

 
Op 30 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha inderdaad!

 
Op 30 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Super leuk!

 
Op 30 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha aw!

 
Op 30 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ook haha!

 
Op 30 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja, helemaal mee eens!

 
Op 30 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw lief!

 
Op 30 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Sneeuw moet ik helaas missen dit jaar (als het al komt trouwens). Hier geen sneeuw of kou dus haha. Als het sneeuwde in NL ging ik altijd lekker naar buiten! Mezelf inpakken en gaan! Lekker met mijn snowboots door de sneeuw banjeren :D

 
Op 01 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Volgend jaar misschien weer haha.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage