<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MAC | Rebel

21 november 2015

MAC | Rebel

Het duurde ontzettend lang voordat ik mijn Franse bankpas kreeg en hierdoor kon ik niks voor mezelf kopen. Na ongeveer 2 maanden te hebben gewacht op een bankpas vond ik dat ik mezelf mocht trakteren op een MAC lipstick. Rebel stond al ontzettend lang op mijn wishlist en twijfelde hierdoor geen seconde en kocht hem meteen maar vind ik hem nog steeds zo geweldig? Vandaag review ik voor jullie MAC Rebel. 


Rebel krijgt een mooi plekje tussen mijn andere Satin lipsticks. Ik wilde niet alleen heel graag Rebel maar ook graag nog een Satin lipstick waardoor mijn keus makkelijk genoeg werd toen ik erachter kwam dat Rebel een Satin finish had! Dubbele winst. Er is sinds mijn vorige MAC lipstick review nog steeds niks veranderd aan het uiterlijk van de verpakking of lipstick huls dus daar hoef ik inmiddels niet meer iets over te vertellen. 

Ik had nog helemaal geen paarse lipstick en aangezien ik niet snel een vel paarse lipstick zal kopen vond ik Rebel wel paars genoeg. Ik vind het wel lastig om de kleur te omschrijven. Hij heeft een beetje een bessen rood gemixt met paars en wijnrode kleur. Persoonlijk spreekt de kleur mij erg aan maar ik snap ook wel dat deze kleur mensen kan afschrikken. 

Ik heb meestal echt een hekel aan lipswatches maar ik vind deze eigenlijk nog best wel goed gelukt. Jullie kunnen meteen al zien dat deze lipstick je velletjes accentueert dus een goede lipsrcub is voor het aanbrengen wel nodig. Zoals ik al eerder vertelde heeft Rebel een Satin finish, dit houd in dat de lipstick een goede pigmentatie heeft en dat het net geen matte lipstick is waardoor hij je lippen een prachtige glans geeft. De lipstick blijft lang zitten en staint je lippen wat zowel een voordeel als een nadeel kan zijn. Ik zie het al een voordeel omdat hij dan langer blijft zitten.

Ik ben er over uit, ik ben gek op deze lipstick! Zo een kleur had ik nog helemaal niet in mijn stash zitten én hij past ook nog is perfect bij deze koude herfst en aankomende winter dagen. Ben jij benieuwd of deze lipstick ook bij jou past? Bij de MAC store of Douglas willen zij hem met liefde voor je aanbrengen zodat jij weet of het bij jou staat. In Nederland kost deze lipstick €19,50 maar hier in Frankrijk kosten zij nog steeds maar liefst €19,00. 

Hoeveel MAC lipsticks hebben jullie al?

liefs, Brittany

Labels:

14 reacties:

Op 21 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ah wat een mooie kleur! Staat ook heel mooi bij jouw haar en huid denk ik!

 
Op 21 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 
Op 21 november, 2015 , Anonymous Leonie - All About Leonie zei...

Rebel is zooo mooi! Denk dat hij inderdaad prachtig staat bij je.

 
Op 21 november, 2015 , Anonymous Styled by Romy zei...

Prachtige kleur, staat je erg mooi!

 
Op 21 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een geweldige kleur !

 
Op 21 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Rebel is prachtig! Dankje!

 
Op 21 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 21 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 22 november, 2015 , Blogger Maxine zei...

Wat een prachtige kleur! Hij staat zeker ook nog op mijn wishlist. Volgens mij staat hij jou ook heel erg mooi. x

 
Op 22 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Het is zeker wel een aanrader!

 
Op 23 november, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

het blijft een prachtige kleur! toch hou ik meer van koele tinten

 
Op 23 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Dat kan hihi!

 
Op 26 november, 2015 , Blogger Darina zei...

Mooie kleur! Staat je goed!

 
Op 19 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage