<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Nog meer dingen die jullie niet over mij wisten

27 november 2015

Nog meer dingen die jullie niet over mij wisten

Een aantal maanden geleden deelde ik 10 bizarre en grappige feitjes over mezelf en vond het tijd worden om meer grappig en bizarre feitjes over mezelf te vertellen. Door zulke artikelen leren jullie mij nét een stuk beter kennen, ook al vinden jullie mij misschien na een aantal van deze feitjes een beetje raar, wil ik ze toch met jullie delen. Ik ben benieuwd of jullie een aantal feitjes met mij delen!

1. Mijn droom was om actrice te worden. Ik heb die droom inmiddels al opgegeven haha.
2. Ik eet altijd veel te snel. Eind resultaat? Ik zit uiteindelijk bom en bom vol!
3. Ik ben té emotioneel voor deze wereld. Ik huil echt om álles! Ik huil zelfs bij Extreme Home Makeover. Ja, het is ernstig.
4. Slapen is niet mijn ding. Ten eerste kan ik nooit in slaap vallen, ten tweede kan ik niet uitslapen en ten derde vind ik het eigenlijk tijdverspilling.
5. Vroeger zat ik op voetbal. Het heeft niet lang geduurd omdat ik ooit een keer in de modder werd geduwd en vanaf toen vond ik het niet meer leuk.
6. Ik wil ontzettend graag een keer blond zijn. Het liefst wil ik dan ook blauwe contact lenzen in haha. Volgens mij ben ik dan een heel nieuw persoon!
7. Ik kan nogal perfectionistisch zijn. Niet met alles, maar wel met veel.
8. Ik ben best wel een sloddervos. Hoewel ik me veel beter voel als mijn appartement opgeruimd is. In dit geval ben ik niet perfectionistisch.
9. Vroeger vond ik de naam Isabella geweldig en wilde zo mijn eerste dochter noemen. Ik ben nu inmiddels van gedachten veranderd.
10. Ik lust absoluut geen drop. Bah, vies!
11. Hoe vaak ik vergeet te eten is echt belachelijk. Voor al als ik een dagje vrij ben. Tegen de tijd dat ik avond moet eten bedenk ik me dat ik nog helemaal niks heb gegeten die dag.
12. Alles wat fluffy is moet ik aanraken! Als ik aan het winkelen ben loop ik naar alles toe wat er fluffy of zacht eruit ziet. Ik-moet-het-aanraken!
13. Mijn lievelingsgetal is 18.
14. Ik wilde vroeger heel graag een keer mijn been breken omdat ik lopen met krukken echt ontzettend gaaf vond.
15. Ik vind de geur van benzine één van de lekkerste geuren die er bestaan. Waarom bestaat er geen benzine parfum?
16. Toen ik erachter kwam dat de Kerstman niet bestond hield ik het nog een jaar lang voor me omdat ik dacht dat ik meer cadeau's zou krijgen. Ik ben zo stout!
17. Ik had vroeger een Life-Size Barbie pop waar ik altijd de "Dirty-Dancing-Lift" mee deed. Uiteraard tilde ik haar altijd op totdat ik één keer dacht van goh, nu mag zij mij ook wel een keer optillen. Ik sprong op mijn barbie en wij vielen natuurlijk allebei op de grond.
18. Ik dacht tot ongeveer een jaar geleden dat het verhaal van Jack en Rose van de Titanic echt serieus waargebeurd was. De Titanic was natuurlijk echt maar ik dacht dat het verhaal over Jack en Rose ook écht gebeurd was. Ik was zo verdrietig toen ik hoorde dat het niet zo was..
19. Als ik uiteten ga verheug ik mij altijd het meest op een toetje maar ik neem er eigenlijk nooit één omdat ik dan al vol zit.
20. Ik ben echt ontzettend goed in ding onthouden. Je kent toch dat Facebook plaatje waar op staat : girls can't find their hair ties but they know what you said 7 months ago at 6:40pm? Ja, dat ben ik! Het is altijd leuk als mensen liegen over kleine dingen waarvan ik heb onthouden dat het niet zo is.

Noem is een leuk feitje over jullie zelf!

liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 27 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik herken er echt zoveel van haha! Vooral dat van het onthouden van kleine dingen die anderen heel snel weer vergeten. Ik huil soms ook om vlogs omdat ik dan heel blij ben voor mensen bijvoorbeeld haha, echt ernstig.

 
Op 27 november, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Woehoe sloddervos alert als je niet kan slapen kan je een keer slaap meditatie proberen, werkt echt super goed! Tenminste bij mij en ik wilde vroeger ook actrice worden en dan naar de toneelschool gaan. Don't know why!

 
Op 27 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha niet eten?? Dat houd ik dus echt niet vol haha, heb echt altijd honger :P Een feitje over mij.. ik drink altijd (behalve als het heel warm is) warm water. Ik houd sowieso niet van koude dranken en andere koude dingen. IJs bijvoorbeeld vind ik ook niet altijd lekker en bestel het daarom meestal niet. Veel te koud.

 
Op 27 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuk om deze weetjes te weten. Ik vind benzine echt goor hahah, sorry!

 
Op 28 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Te emotioneel allebei haha en te goed in dingen onthouden!

 
Op 28 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ga ik wel een keer proberen ja!

 
Op 28 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ah wat gek en interresant!

 
Op 28 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha geeft toch helemaal niet!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage