<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Voordelen van kort haar!

25 november 2015

Voordelen van kort haar!

Short hair, do care! I do care, want ik ben namelijk gek op mijn nieuwe haren! Hoe eng ik het ook vond om zo een groot stuk van mijn haar af te laten knippen ben ik ontzettend blij dat ik het heb gedaan. Er zijn zo veel voordelen aan het hebben van kort haar en deze voordelen wil ik vandaag met jullie delen. Kijken jullie mee?

Douchen.
Wat is douchen toch lekker makkelijk zeg. Je hebt maar een heel klein beetje shampoo en conditioner nodig. Zo raakt je shampoo en conditioner ook niet zo snel op en ben je hierdoor dus goedkoper uit!

Doei föhn.
Mijn haar is nu misschien wel een stukje dikker nu dat ik het heb gekort maar wat droogt mijn haar lekker snel op zeg. Een föhn is haast niet meer nodig.

Borstelen.
Borstelen is ook weer iets wat zo gedaan is. De eerste keer dat ik mijn haar borstelde nadat ik het had geknipt schoot ik uit omdat ik natuurlijk een heel stuk haar mis haha.

Gewoon zo laten.
Je hoeft er haast niks mee te doen! Je kan het gewoon laten voor wat het is. Het ziet er prima en verzorgd uit.

Blijft beter zitten.
Als je lang en dik haar hebt kan het nogal lastig zijn als je een mooie up-do haar kapsel wilt maken aangezien het dan best wel zwaar is maar voor mij is het hartstikke simpel en blijft het ook nog is goed zitten!

Minder warm.
In de zomer is het verschrikkelijk om lang haar te hebben. Het is dan veel te warm en 9 van de 10 keer zit het wel in een knot of staart maar met kort haar kan je het gewoon laten hangen en dan is het alsnog niet warm!

Niet zo zwaar.
Mensen met lang en dik haar kunnen snel hoofdpijn krijgen door hun haar maar daar heb ik nu gelukkig geen last van. Mijn haar voelt hartstikke licht aan, geweldig!

Goedkoper!
Ik gebruik best wel haar producten maar nu dat ik niet meer zoveel hoef te gebruiken gaan deze producten niet zo snel leeg en ben ik dus goedkoper uit!

Hebben jullie kort of lang haar?

liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 25 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Helemaal mee eens en het staat je ook nog een onwijs goed! Ik heb het 2 maanden terug een heel stuk korter laten knippen maar het groeit echt heel snel weer aan!

 
Op 25 november, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

ahh wat zonde dat lange haar stond je zo goed! maar dit staat ook leuk en heeft zeker voordelen

 
Op 25 november, 2015 , Blogger Romy zei...

Jaaa! Zo herkenbaar dit! Ik heb jarenlang, lang haar gehad en het laatst afgeknipt om te doneren en oh het voelt echt heel fijn. Natuurlijk mis ik mijn lange haar af en toe wel, maar zoals inderdaad douchen en borstelen is zoveel fijner met kort haar! Leuk artikel dit! :)

 
Op 25 november, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

handiger in model is sowieso waar en het is makkelijker te drogen!

 
Op 25 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha ja helemaal mee eens! Had ook ooit kort haar en douchen nu als ik mijn haren moet wassen duurt echt 5 minuten langer... toch zou ik die blonde lokken er niet snel meer vanaf halen haha

 
Op 25 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Ja, ik hoop dat die van mij ook wel een beetje snel groeit!

 
Op 25 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw, dankjewel!

 
Op 25 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja ik mis mijn lange haren ook wel een beetje maar het groeit gelukkig gewoon weer!

 
Op 25 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Inderdaad!

 
Op 25 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha aw!

 
Op 26 november, 2015 , Blogger Darina zei...

Staat je goed hoor! Ik heb halflang haar en zou het nooit meer heel lang willen hebben.

 
Op 27 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Haha!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage