<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn mooiste beauty producten

20 november 2015

Mijn mooiste beauty producten

Als grote beautyliefhebber zijn mooie producten echt een must have. Ziet een product er mooi uit? Dan koop je het nou eenmaal sneller dan als ze er saai of goedkoop uit zien. Voordat ik verhuisde heb ik meer dan de helft van mijn make-up stash weggegeven of weggegooid. Ik ga voor kwaliteit boven kwantiteit. Hierdoor heb ik mijn mooiste producten bewaard en vandaag wil ik mijn áller mooiste producten met jullie delen.

We gaan beginnen bij deze prachtige Limited Edition highlighter van Catrice. De verpakking is nogal saai maar de binnenkant is juist wat dit product zo mooi maakt. Echt een pareltje! Het rozen patroontje zorgt ervoor dat deze highlighter er schattig maar toch romantisch uit ziet.  
 
Mijn Naked palettes zijn twee producten waar ik ontzettend trots op ben. Naked 1 heeft een heerlijk zachte verpakking die je het liefst de hele dag blijft aaien en Naked 3 heeft een stoere tinnen verpakking die echt het tegenovergesteld is van Naked 1, toch vind ik ze allebei wat hebben.
 
 Deze Dior lipstick ziet er aan de buitenkant zowel als aan de binnenkant er mooi uit. De lipstick huls is goud met een aparte vorm maar hij ziet er hierdoor wel ontzettend chic uit. De lipstick zelf is ook echt prachtig want hij heeft namelijk twee kanten! Hierdoor kan je een ombré effect maken.
 
 Ik kende Too Faced al een tijdje maar pas vanaf de zomer ben ik echt fan geworden. De verpakkingen zijn altijd ontzettend girly en laat ik nou echt net een girly-girl zijn! Ik ben gek op alles wat roze is waardoor ik deze schattige hartvormige blush wel mee naar huis moest nemen.
 
 Marc Jacobs - Daisy is by far mijn favoriete parfum. Hij ruikt niet alleen fantastisch maar voor het flacon alleen al zou ik hem kopen! Daisy is heeft een prachtige frisse geur waar iedereen verliefd op is en het flacon is natuurlijk super schattig vanwege de dop die vol zit met bloementjes.
 
 Alweer een geweldige product van Too Faced. De verpakking is goud en ziet er erg chic maar ook wel schattig uit maar de echte verrassing zit aan de binnenkant. Deze bronzer heeft namelijk een panter print en panter print is één van mijn favoriete printjes!
 
 Als laatst wil ik nog een Catrice Limited Edition highlighter met jullie delen. Deze highlighter is totaal anders dan de eerste Catrice Limited Edition die ik liet zien. De verpakking alleen al is echt een pareltje en ziet er prachtig uit op je make-up tafel maar binnenin zitten de echte pareltjes. Deze highlighter bestaat namelijk uit kleine balletjes die op parels lijken!
 
Wat is jullie mooiste beauty product?
 
liefs, Brittany


Labels:

12 reacties:

Op 20 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Zoveel moois! Hele mooie foto's ook. Mijn mooiste product is ook Naked 3 en mijn Mac soft&gentle highlighter.

 
Op 20 november, 2015 , Blogger Esmee van der Meer zei...

Wat een prachtige producten! Vooral die Dior lipstick: loveee!
XOXO esmee

 
Op 20 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Soft & Gentle is inderdaad ook prachtig!

 
Op 20 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 20 november, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

De eerste highlighter is van Essence! Voor de rest leuk artikel!

 
Op 20 november, 2015 , Blogger Daphne zei...

Die hartjes-blushes wil ik ook nog zo graag!

 
Op 20 november, 2015 , Anonymous thebeautyblognl zei...

Wat een leuk artikel! Die hartjes blush <3

 
Op 21 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Oeps. Dankje.

 
Op 21 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Moet je doen! I love it!

 
Op 21 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Lief hé!

 
Op 26 november, 2015 , Blogger Darina zei...

Die lipstick! Pareltje voor op je kaptafel!

 
Op 19 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage