<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Wat ik bij mijn stage hebt geleerd

24 juli 2015

Wat ik bij mijn stage hebt geleerd

Voor school heb ik stage moeten lopen bij een dansschool. Ik vond het eerste jaar bij mijn stage school zo leuk dat ik er nog een jaartje stage heb gelopen. Mijn stage begeleidster en ik hebben een fantastische klik en het is altijd een gezellige boel tijdens onze lessen. Ik heb heel veel geleerd van mijn stage begeleidster en dat wil ik vandaag graag met jullie delen. Lezen jullie met mij mee?

Klappen.
Dit klinkt heel stom en jullie denken nu waarschijnlijk wat is dit nou weer voor gek iets maar ik kan nu zó hard klappen, echt ongelofelijk haha. Ik vind het hard tenminste. Ik moet tijdens elke oefening een stuk of 20 keer klappen dus op een gegeven moment kan je zoiets gewoon heel goed.

Motivatie.
Mijn stagebegeleidster is zo een sterke vrouw. Daar staat ze dan elke keer weer met onwijs veel energie les te geven. Ondanks alles en of ze zich nou wel of niet goed of fit genoeg voelt om een les te geven doet ze het alsnog. Door haar bleef ik ook gemotiveerd. Als ik last had van mijn benen ging ik gewoon door. Ik wilde ook zo een bikkel zijn.

Inspiratie.
Op een gegeven moment ben je je inspiratie kwijt. Soms kom je er ook even niet uit en weet je geen nieuwe dans pasjes meer. Doordat je samen werkt met één groep kan je een beetje bij de ander af kijken qua dans bewegingen en daardoor krijg je zelf ook meer inspiratie voor nieuws dans pasjes.

Streng zijn mag.
Ik wilde nooit een strenge dans "juf" zijn. Ik wilde dat de kinderen plezier hadden tijdens mijn les en niet naar huis gingen met het gevoel alsof zij alleen maar omlaag zijn gehaald aangezien ik zelf weet hoe dat voelt. Uiteindelijk ben ik erachter komen dat een beetje streng zijn mag en eigenlijk ook wel moet. Je wilt dat zij het goed uitvoeren en als zij dat niet doen dan mag je best streng zijn. 

Vriendschap.
Ik heb echt een geweldige vriendschap erbij. Het klinkt misschien voor jullie heel raar dat ik bevriend ben met mijn stage begeleidster maar wij hebben gewoon zo een leuke klik samen. Ik kan echt van alles bij haar kwijt en het voelt gewoon erg vertrouwd. Ook vind ik stuk voor stuk mijn stage kindjes ontzettend lief! 

Plezier.
Ik heb altijd plezier in het leven maar nooit verwacht dat ik werken leuk zou vinden. Ik had altijd de grootste lol met niet alleen mijn stagebegeleidster maar ook met de leerlingen. Ik ging altijd met veel plezier naar mijn stage toe en heb altijd heel veel plezier gehad tijdens de danslessen. Gelukkig kan ik na Disney weer bij haar terecht!

Hoe was jullie stage ervaring?

Liefs, Brittany


Labels:

6 reacties:

Op 24 juli, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Haaha ging stuk bij het stukje van klappen.. Ik had ook ooit eens een stage waarbij ik dat veel moest doen maar vond het echt niet leuk meer. Kreeg gewoon eelt hihi

 
Op 24 juli, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

wat een fijne leermomenten zijn dat!

 
Op 25 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha echt hoor!

 
Op 25 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Zeker wel!

 
Op 25 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Streng zijn hoort inderdaad wel een beetje bij een dans lerares. Je wilt uiteindelijk het beste uit je leerlingen halen.

 
Op 26 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Klopt!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage