<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn pandora armband

22 juli 2015

Mijn pandora armband

Ik heb nu al jaren een Pandora armband. De bedeltjes blijven maar komen en ik heb haast geen ruimte meer! Mijn bedeltjes hebben allemaal een betekenis en die betekenissen wil ik vandaag graag met jullie delen. Jullie snappen denk ik wel waarom ik balletschoenen heb maar waarom heb ik een lieveheersbeestje, tas en vleugels? Daar kunnen jullie vandaag achter komen.

Ballet schoenen.
De balletschoenen heb ik van mijn vader gekregen voor één van mijn verjaardagen. Ik weet niet meer precies welke, oeps. Aangezien dansen mijn passie is en omdat ik natuurlijk een dans opleiding hebt gedaan passen deze ballet schoenen gewoon echt perfect bij mij. Het roze steentje maakt het natuurlijk ook helemaal af aangezien roze mijn favoriete kleur is.

Panter print.
Mijn panter print bedeltje heb ik ook van mijn vader gekregen. Mijn vader weet dat ik gek ben op panter print. Geloof mij maar, hij gaat vaak genoeg mee shoppen met mij dus hij weet niet beter haha. Zelf vond ik het ook gewoon een mooie bedeltje en ik wilde hem graag aan mijn collectie toevoegen.

Lieveheersbeestje.
Het lieveheersbeestje heb ik van mijn oude oppas gekregen, oftewel Alison haar moeder. Zij noemt mij altijd lovebug en als wij aan een lovebug denken dan denken wij aan een lieveheersbeestje. Zij heeft mij zoveel lieveheersbeestje items gegeven dat dit bedeltje daarom écht niet kon ontbreken.

Vleugels.
De vleugels met pareltje heb ik gekregen van Alison haar zus Maura. Dit is Alison haar oudste zus. Dit bedeltje is ook de belangrijkste bedel die ik heb en dat zal ook zo blijven. Dit bedeltje staat volledig in het teken van Alison. Zij is nu mijn engel en zo noem ik haar altijd. Daarom vond zij de vleugels ook perfect voor mij. Het pareltje maakt het gewoon helemaal af.

Tasje.
Het tasje moest per se naast de vleugels omdat ik dit tasje van Alison heb gekregen. Alison en ik waren allebei gek op tassen. Altijd als wij samen gingen shoppen namen wij altijd wel een tas mee naar huis. Ook dit tasje heeft een roze diamant. Zij kent mij gewoon te goed!

Bloem + steen. 
De bloemen bedel die ik heb gekregen heb ik van mijn lieve vriendinnen groep gekregen voor mijn verjaardag. Het steentje wat erin zit (blijkt) is mijn geboorte steen. Blijkbaar is mijn geboorte steen in Nederland anders want ik ken hem als een robijn maar volgens mij vriendinnen was dit toch echt wel de goede. Hoe dan ook ben ik ze erg dankbaar!

Eiffeltoren.  
Als laatst nog mijn Eiffeltoren bedeltje. Dit bedeltje heb ik ook van mijn vader gekregen. Ik ben echt gek op Parijs. Ik ben er inmiddels al drie keer geweest en vanaf September woon ik er! Hoe bijzonder en leuk is dat? Ik vind de Eiffeltoren echt prachtig en moest daarom ook dit bedeltje hebben. 


Hebben jullie een pandora armband?

Liefs, Brittany

Labels:

6 reacties:

Op 22 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een prachtige armband!

 
Op 22 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 22 juli, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

wat zitten er veel leuke aan en heel leuk om te lezen waarom ze eraan hangen en van wie je ze hebt gekregen zoals bijvoorbeeld die ballet schoentjes van je vader, leuk!

 
Op 22 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 
Op 23 juli, 2015 , Blogger Robin Valentine zei...

hij is super mooi! die eiffel toren bedel vind ik erg leuk <3 ik zou er ook wel een willen

 
Op 24 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage