<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: VLOG - DANSVOORSTELLING #3

13 juli 2015

VLOG - DANSVOORSTELLING #3

Jullie hebben de afgelopen twee weken kunnen genieten van mijn achter de schermen vlogs tijdens mijn aller laatste dansvoorstelling. Vlog één nog niet gezien? Klik dan hier. Vlog twee nog niet gezien? Klik dan hier. Vandaag staat de aller laatste dansvoorstelling vlog op jullie te wachten. Ik ben ontzettend blij dat ik deze drie dagen heb vast kunnen leggen want zodra ik iedereen begin te missen kan ik gewoon deze videos bekijken. Kijken jullie mee?


Bekijk deze video in 1080P voor de beste kwaliteit. Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier.
Door te abonneren op mijn kanaal blijf je op de hoogte van mijn nieuwste video's. 

Wat vonden jullie van de achter de schermen vlogs?

Liefs, Brittany 

Labels:

6 reacties:

Op 13 juli, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

super tof meid en wat goed dat je je zenuwen onder controle hield!

 
Op 13 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Lief van je!

 
Op 13 juli, 2015 , Blogger Dascha zei...

Echt heel erg gaaf!

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 14 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 14 juli, 2015 , Blogger Marlayne Vermeulen zei...

Leuke vlog! :)

 
Op 15 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage