<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Maybelline Color Drama - Pink So Chic & Berry Much

20 juni 2015

Maybelline Color Drama - Pink So Chic & Berry Much

De Maybelline Color Drama Lip Pencils staan al een tijdje op mijn wishlist en nu heb ik er niet één maar liefst twee van deze beauty's! De Maybelline Color Drama lip pencils zijn in 9 tinten verkrijgbaar. Ik kon niet kiezen tussen twee kleuren en heb ze daarom allebei maar meegenomen. Benieuwd naar welke twee kleuren ik heb meegenomen en of deze lip pencils wel écht werken? Lees dan vooral met mij mee. 

Als eerst koos ik voor de kleur 310 Berry Much. Die zag ik een tijdje geleden voorbij komen bij Daphne en ik was gelijk verliefd! Dankjewel Daphne voor je prachtige review waardoor ik gelijk naar de Kruidvat wilde rennen om mijn eigen lip pencil te kopen! Uiteindelijk bij de Kruidvat zag ik ook de kleur 110 Pink So Chic staan en toen was ik alweer verliefd. Dan maar alle twee kopen! Deze lip pencils kost €6,99 per stuk.

De kleuren lijken ontzettend veel op elkaar maar zijn toch net iets anders. Ik moet toegeven dat ik zelf een paar keer even niet meer wist of ik nou Berry Much of Pink So Chic in mijn handen had, oeps! Alle twee de kleuren zijn ontzettend mooi en smeren allebei ontzettend fijn. Zo gek om bezig te zijn met een potlood en niet met een lipstick. Het enige nadeel aan een potlood is dat je hem moet slijpen en niet omhoog kan draaien. 

Het leek mij leuk om alle twee de kleuren tegelijkertijd te laten zien. Links is de kleur 310 Berry Much en rechts de kleur 110 Pink So Chic. Op mijn lippen zie je duidelijk dat er een verschil is tussen deze twee kleuren. Berry Much is zeker wel een stukje donkerder dan Pink So Chic. Berry Much nijgt meer naar het donker rood/paars toe en Pink So Chic is duidelijk een donker roze kleur. Ik ben erg tevreden met deze lip pencils en wil er eigenlijk nog meer toevoegen aan mijn stash! Welke raden jullie aan? 

Wat vinden jullie van lip pencils?

Liefs, Brittany  

Labels:

8 reacties:

Op 20 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Die zijn leuk zeg!!

Liefs, Kim

 
Op 20 juni, 2015 , Blogger Anna zei...

Wat een prachtige tinten!

 
Op 20 juni, 2015 , Anonymous Sarah zei...

Deze zijn mooi! Ik heb zelf ''In with coral'' en dat is ook echt een hele mooie kleur.

 
Op 20 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

oh, ik wist niet dat deze zo mooi waren!

 
Op 20 juni, 2015 , Blogger Daphne zei...

Graaggedaan lieve Brittany! Ik draag Berry Much nog steeds met heeel veel plezier <3 Mooie review heb je ervan gemaakt!

 
Op 20 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuk gedaan op je lippen haha!! wat ziet dat er mooi uit

 
Op 20 juni, 2015 , Blogger Ellemieke zei...

prachtig gedaan! zelf ben ik meer voor het donkerrode/paarse

 
Op 22 juni, 2015 , Anonymous Teddy zei...

Wat een mooie kleurtjes!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage