<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Follow me wherever I go

10 juni 2015

Follow me wherever I go

Social media onder de bloggers is nog razend populair. Zelf ben ik er ook helemaal weg van. Ik gebruik en bekijk mijn social media elke dag, meerdere keren haha. Wat is een blogger nou zonder social media? Hoe zou je anders in contact kunnen komen met je mede bloggers en lezeressen? Social media is erg belangrijk voor bloggers en vandaag wil ik mijn social media kanalen met jullie delen en jullie er een beetje meer over vertellen.


Om te beginnen heb ik natuurlijk een Bloglovin account. Welke blogger heeft dit nou niet? Hierdoor kunnen andere bloggers of lezeressen jou volgen en up-to-date blijven van je nieuwste artikelen! Mijn ochtend begint standaard met het door spitten van mijn Bloglovin feed. Wat wel jammer is is dat heel veel meiden niet mijn blog account volgen maar mijn persoonlijke account. Volg jij wel de goede account?

Instagram is ook echt razend populair onder de bloggers. Zelf is het ook één van mijn lievelings apps. Jullie kunnen mij volgen onder de naam @britteliznl. Ik plaats op zich niet zo heel veel foto's op Instagram, alleen foto's die ik écht leuk vind en écht Insta-waardig vinden haha. Ik bewerk mijn Instagram foto's altijd op dezelfde manier waardoor ik nu best wel tevreden ben over mijn feed.
Ligt het aan mij of sterft Twitter een beetje uit? Persoonlijk gebruik ik twitter nog elke dag maar ik zie dat steeds minder mensen twitter gaan gebruiken. Dat vind ik zo zonde!  Op Twitter volg ik voornamelijk veel lieve blogsters. Ik heb ook veel meiden beter leren kennen doormiddel van Twitter en dat vind ik echt ontzettend leuk! Wil jij gezellig kletsen op twitter? Je kan me volgen onder de naam @britteliznl.

Ik heb nu sinds een tijdje ook eindelijk mijn eigen BrittanyElizabeth Facebook pagina! Op mijn Facebook pagina deel ik elke dag het artikel die op mijn blog online komt. Zo blijf jij dus ook op de hoogte van mijn nieuwste artikelen voor als jij toevallig geen Bloglovin account hebt. Wees niet bang om een reactie achter te laten, dat vind ik alleen maar leuk!
Ik vind het maken van YouTube video's ook echt onwijs leuk. In het begin vond ik het echt ontzettend eng. Ik ben nogal onzeker en wilde dat natuurlijk niet in mijn video's over laten brengen. Op mijn Youtube kanaal kunnen jullie video's verwachten over beauty, fashion, lifestyle maar ook vlogs. Eigenlijk van alles en nog wat dus haha.

En dan als laatst Snapchat! Snapchat is soort van mijn foto dagboek. Zo kan je het het beste noemen. Alleen iemands dagboek lezen is natuurlijk niet netjes daarom mogen jullie hem ook maar heel even zien haha. Ik gebruik Snapchat bijna elke dag onder de naam @xbrittaaany.

Wat is jouw lievelings social media kanaal?

Liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 10 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ik wil echt mijn youtube in mijn leuk jasje steken maar dat lukt mij dus niet.. hahaha

 
Op 10 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Kan ik je misschien daarbij helpen of niet haha?

Liefs

 
Op 10 juni, 2015 , Blogger Daphne zei...

De webversie van Instagram heeft een nieuw uiterlijk (check it out! - is echt supermooi geworden) <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage