<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: The Disney Tag

13 juni 2015

The Disney Tag

Aangezien ik zelf in Disney ga werken leek het mij leuk om The Disney Tag voor jullie in te vullen. Ik heb al een tijdje geen tag ingevuld dus het werd wel is tijd! Er bestaan een hoop Disney tags met allemaal verschillende vragen dus ik heb uiteindelijk mijn eigen Disney tag samengesteld. Ben jij ook een Disney fan? Well than, once upon a time..


Eerste Disney film die je hebt gezien?
Phoe, ik gok dat de eerste Disney film die ik gezien heb Snow White of Cinderella was. Ik weet wel dat ik altijd alle namen afkortte. Ik noemde Snow White alleen White en Cinderella was Rella. Ik was vroeger al lui haha. Nee maar ik zou eigenlijk echt niet weten welke film dat was. Ik gok één van die twee maar ik zou het ook fout kunnen hebben.
 
Wie is jouw favoriete prinses?
Mijn favoriete Prinses is zonder twijfel Ariël van The Little Mermaid. Ik weet eigenlijk niet eens waarom. Zij is al vanaf kleins af aan mijn favoriet en dat is door de jaren heen eigenlijk gewoon zo gebleven. Zij is natuurlijk een bijzondere prinses omdat zij ook kan zwemmen. Ik wilde vroeger altijd zeemeermin zijn. Misschien is dat de reden waarom zij mijn favoriete prinses is?

Wie is jouw favoriete prins?
Als ik heel eerlijk ben springt er eigenlijk geen één er echt uit. Als Channing Tatum een prins was dan was mijn keus heel erg makkelijk maar als ik toch moet kiezen dan kies ik denk ik toch maar voor Ariël haar ventje haha. Prince Eric, zo heet hij. Hij heeft donker haar met blauwe ogen, wie kan daar nou nee tegen zeggen?

Favoriete stelletje?
Nu verwachten jullie waarschijnlijk dat ik Ariël en Eric kies, ze zijn ook erg leuk samen daar niet van maar ik ga denk ik toch voor Cinderella en Prince Charming. Zij heeft het wel goed voor elkaar gekregen hoor. Zij is van een schoonmaakster naar een prinses gegaan. Not bad girl!

Welke jurk vind jij het mooist?
Makkelijk! Kom maar op Belle met je prachtige gouden jurk, of zijn er mensen die hem blauw met zwart zien? Grapje haha. Ik vind hem niet alleen mooi omdat hij goud is maar ook omdat hij over haar schouders heen valt. Dat maakt hem toch een stukje bijzonderder. Ik vind goud altijd erg mooi staan bij een getinte huid en bruin haar.

Wat is jou favoriete Disney film?
Mijn favoriete Disney film is Frozen! Frozen bestaat pas een paar jaar maar ik heb hem inmiddels al zo een 6 á 7 keer gezien volgens mij. Zelf vind ik dat best wel veel, ik weet niet hoe jullie daar over denken. Ik vind het ook leuk omdat het niet je typische Prins ontmoet Prinses film is. Het gaat meer over de band tussen de twee zussen. 

Op welk karakter lijk jij het meest?
Qua innerlijk lijk ik het meest op Ariël. Zij is echt zo een "ik-wil-het-allemaal-zelf-doen" persoon en zo ben ik ook, vraag maar aan mijn vriend. Independent woman! Ik denk altijd dat ik alles zelf kan doen, helaas is dit niet altijd waar. Qua uiterlijk lijk ik denk ik het meest op Belle of Jasmine aangezien zij allebei donker haar hebben. Wat zeggen jullie?

Wat is jouw favoriete liedje?
Dit vind ik wel heel lastig. Ik ga denk ik toch maar voor Let It Go van Frozen of misschien toch maar voor A whole new world van Aladdin? Part of your world van Little Mermaid? You'll be in my heart van Tarzan? Can you feel the love tonight van The Lion King? Ik kan niet kiezen sorry. 

Wat is jouw favoriete Disney park?
Ik ben alleen nog maar in Disneyworld geweest in Florida. Mijn moeder vertelde mij dat ik daar al 6 keer ben geweest maar helaas weet ik daar niet meer zo heel veel van. Ik was erg jong toen ik naar Disney was geweest helaas. Vanaf september werk in Disneyland in Parijs maar zelf ben ik er nog nooit geweest dus ik ben erg benieuwd. 

Welke scene uit een Disney film zou jij willen mee maken?
Ik dacht dat dit een hele moeilijk vraag zou zijn maar ik kwam er eigenlijk gelijk op. Ik zou dan kiezen voor het stukje dat Jasmine en Aladdin op een vliegend tapijt zitten. Dat lijkt mij zo ontzettend gaaf. Samen met je liefde op een tapijt zitten, vliegen en ook nog is een prachtig duet zingen samen. Dat is eigenlijk best wel romantisch toch?

Favoriete Disney quote?
Een tijdje geleden plaatste ik een artikel online met mijn favoriete disney quotes. Die kan je hier terug lezen. Als ik er ééntje moet kiezen dan kies ik zonder twijfel voor A dream is a wish your heart makes van Cinderella. Ik vind dat zo een mooie quote en ik wil dit misschien ooit als tattoo. Nu al helemaal omdat ik in Disney ga werken. What do you think?

Wie is jouw favoriete disney figuur?

Liefs, Brittany

Labels: , ,

3 reacties:

Op 13 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Super leuke tag! Mijn favoriete Disney figuur is rapunzel omdat ik ook zulk lang haar wil!

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger Marlayne Vermeulen zei...

Leuk om te lezen! :)

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger Dascha zei...

Leuke tag :-D

xoxo
www.its-dash.com

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage