<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Lookbook ♡ From winter to spring

1 juni 2015

Lookbook ♡ From winter to spring

Vandaag kan ik dan eindelijk mijn lookbook met jullie delen. Ik werk al een paar weken achter de schermen om deze lookbook voor jullie op te nemen. Zelf vind ik het altijd lastig outfits uitzoeken net tussen de winter en lente in maar ik heb toch een paar leuke combinaties uitgezocht. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn outfits vinden dus bekijk snel mijn video en laat vooral jou mening achter in de comments. Wel een beetje lief blijven hé!

Bekijk deze video in 1080P voor de beste kwaliteit. Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier. 
Door te abonneren op mijn kanaal blijf je op de hoogte van mijn nieuwste video's. 

Zouden jullie vaker lookbooks willen zien?

Liefs, Brittany 

Labels: ,

5 reacties:

Op 01 juni, 2015 , Anonymous Naomi in Wonderland zei...

Hele leuke lookbook :) de tweede outfit was m'n favoriet!


 
Op 01 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Echt een hele leuke lookbook!! Outfit 3 & 4 me favoriet en JAAA ik wil vaker lookbooks zien!
Kusjesss

 
Op 01 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuk lookbook! Outfit 2 vind ik mooi!

 
Op 01 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfits!

 
Op 01 juni, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Echt een mooie video!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage