<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Frustraties van grote borsten

30 mei 2015

Frustraties van grote borsten

Meiden met kleine borsten willen altijd grotere borsten en meiden met grote borsten willen altijd kleinere borsten. Het is gewoon nooit goed. Nu hoor ik bij de grote borsten club, helaas. Het zit nou eenmaal bij mij in de familie, aan allebei de kanten. Heel veel meiden zijn er jaloers op maar ik wil echt van ze af! Vandaag deel ik al mijn grote borsten frustraties met jullie.

Plotseling een sprintje trekken gaat niet. 
Het kan wel. Er mankeert natuurlijk helemaal niks aan mijn benen maar het is niet bepaald fijn. Meiden met kleine borsten hebben er niet zoveel last van maar meiden zoals mij houden ze het liefst vast als wij gaan rennen maar dat ziet er een beetje gek uit in het openbaar.

Bikini's worden altijd in setjes gekocht.
Wat een drama zeg bikini's kopen. Al helemaal als je het alleen als setje kan kopen. Qua broekje heb ik een S nodig maar mijn borsten passen niet in een maat S bikini, no way. Het is daarom heel vervelend als je het alleen als setje kan kopen en niet uit twee verschillende maten kan kiezen.

Mensen die tegen je borsten aan praten.
Niks is irritanter als mensen tegen je borsten aan gaan praten. Ze zijn misschien wel aanwezig maar ik heb veel liever dat je naar mijn gezicht kijkt. Ik vind het altijd erg ongemakkelijk en weet geen houding te geven. Dus alsjeblieft, doe het gewoon niet.

Tiet-grappen.
Meiden met grote borsten hebben inmiddels alle tiet-grappen al gehoord en nee wij vinden ze niet grappig. Niet alle meiden met grote borsten vinden het fijn dat zij grote borsten hebben en door zulke grappen maak je ze alleen onzekerder over hun lichaam. 

Shirts met quotes.
Zelf vind ik shirts met quotes wel wat hebben maar bij mij staat het gewoon niet. Soms wel hoor, maar meestal niet. Meestal worden de letters dan uitgerekt over kan je gewoon niet zo goed lezen wat er eigenlijk staat. Hierdoor krijg je dus ook weer mensen die tegen je borsten aan gaan praten omdat zij stiekem proberen te lezen wat er op je shirt staat. 

V-halsjes.
Shirtjes met V-halsjes zijn gewoon niet geschikt voor meiden met grote borsten. Hierdoor lijken je borsten ook meteen groter wat ik persoonlijk zelf echt totaal niet wil. Ook hierdoor gaan mensen nog erger een gesprek voeren met je borsten in plaats van met je zelf. Het kan er ook zelfs een beetje ordinair uit zien. Niet fijn dus.

BH's zijn ontzettend duur.
Altijd leuk die schattige BH's van de H&M. Wat had ik er graag een paar willen hebben maar helaas deze budget proof BH's zijn niet voor mij bedoeld. De meeste BH's bij de H&M gaan tot de cupmaat C of D en nee sorry daar passen mijn borsten nou net niet in. Hierdoor moet ik dus opzoek naar dure BH's omdat ik ze nergens anders goedkoper kan kopen.

Strapless.
Nu denken jullie vast dat strapless topjes en bh's bij ons heel erg goed blijven zitten. Well think again. Ze zakken bij ons ook gewoon af. Misschien zelfs erger bij meiden met wat kleinere borsten. Ik probeer altijd strapless items te vermijden maar soms zijn ze te leuk om te laten liggen. Dan maar de hele tijd omhoog hijsen. 

Ze hebben nooit mijn maat.
Aangezien ik klein ben en grote borsten heb is alles qua kleren kopen best lastig voor mij. Hierdoor hebben mijn borsten bijvoorbeeld een L nodig maar om mijn buik heen een S. Probeer dat nou is op te lossen. Nee dat klopt dat gaat gewoon niet. Steeds meer meiden krijgen grote borsten waardoor alle BH's in mijn maat ook allemaal weg zijn, zo jammer.

Herkennen jullie deze grote borsten frustraties?

Liefs, Brittany 




Labels:

5 reacties:

Op 30 mei, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Nou ben ik heel blij dat ik niet zo rijk gezegend ben van boven :)

 
Op 30 mei, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Bij mij is het andersom, qua topje heb ik s/m en qua broekje moet ik minimaal L en vaak zelfs XL hebben vanwege mn dikke billen haha. Ook niet erg handig! En mijn borsten had ik niet persé groter gewild, maar wat dichter bij elkaar, ze staan heel erg naar buiten, waardoor ik een top zou kunnen dragen tot halverwege mn buik en ik heb nog geen mooi decolleté. Vind ik wel eens jammer.

 
Op 30 mei, 2015 , Blogger Anna zei...

Leuk geschreven! Ik heb dat met maten altijd andersom, een s van boven en een L van beneden, hahaha. Ik zou wel graag grotere borsten willen, dan ben ik wat meer in verhouding! En het ziet er gewoon heel mooi uit vind ik.

 
Op 30 mei, 2015 , Blogger Natiza zei...

Haha wat leuk geschreven! Zelf heb ik er niet z'n last van.. Gelukkig maar ook!

 
Op 01 juni, 2015 , Blogger isabel zei...

Zelf heb ik echt mega kleine borsten, dus niet meteen herkenbaar maar toch lachen haha. :P Alles heeft z'n voor- en nadelen eh. ;D

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage