<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Ik had naar mijn moeder moeten luisteren

31 mei 2015

Ik had naar mijn moeder moeten luisteren

 
Mijn moeder is echt mijn alles. Ik ben zeker wel een moederskindje. Ik heb echt een hele goede band met mijn moeder en daar ben ik ontzettend blij mee. Mijn moeder verteld mij altijd de waarheid, hoe hard en pijnlijk het soms ook is maar ik ben haar daarvoor dankbaar. Nu heeft mijn moeder mij een aantal tips gegeven in het leven maar ik heb er heel rebels niet naar geluisterd, sorry mam. Vandaag deel ik mijn 'rebelse' foutjes met jullie.

Dat ik geen alcohol door elkaar moest mixen.
Ik dacht dat het geen kwaad kon. Alcohol is alcohol. Wat maakt het nou uit of ik bacardi, wodka en whiskey door elkaar drink? Nou veel dus. Ik ben zo vaak ziek geweest doordat ik teveel verschillende soorten drankjes door elkaar heb gedronken. Ik heb mijn moeder ook vaak genoeg wakker gemaakt 's nachts omdat ik moest spugen. Dat vond ze niet zo grappig.

Dat ik niet zoveel alcohol kon hebben als mijn vriendinnen.
Aangezien ik zo klein ben kan ik niet zoveel drank op. Mijn vriendinnen zijn allemaal wel een stukje langer waardoor zij ook meer drank op kunnen. Doordat ik dacht dat ik net zoveel kon drinken als mijn vriendinnen ben ik ook heel vaak ziek geweest. Dat kan ik natuurlijk niet, had ik maar geluisterd! Daar had ik vroeger niet echt over nagedacht. Heel stom!

Ga niet uit op hakken.
Vroeger ging ik bijna elk weekend uit en ik vond het geweldig. Nu vind ik het op z'n tijd wel leuk maar niet meer elk weekend. Ik ben toen een paar keer op mijn hakken wezen stappen en waarom? Dat weet ik niet. Ik zat de hele avond zowat omdat ik pijn had aan mijn voeten en ik ben ook een paar keer uitgegleden. Awkward!

Dat ik geen navelpiercing moest nemen.
Mijn moeder heeft zelf ook een navelpiercing gehad en heeft er nu nog steeds een litteken aan over. Toen ik vertelde dat ik een navelpiercing wilde vertelde zij mij dat ik het op een gegeven moment zat zou zijn, het niet meer zou willen en dus een litteken zoals haar eraan over zou houden. Ik was eigenwijs en wilde er toch één en karma had mij gepakt. Voordat ik hem zat was groeide hij al uit mijn lichaam waardoor ik er nu een flinke litteken aan over hebt gehouden.

Dat ik nog wel iemand anders vind.
Elke keer dat mijn hart door een jongen werd gebroken ging ik naar mijn moeder toe om bij haar uit te huilen. Zij vertelde mij dat ik echt wel iemand anders zou vinden waar ik later heel gelukkig mee zou zijn. Dat geloofde ik natuurlijk niet want ik was "gelukkig" met mijn vorige vriendjes. Nu ga ik alweer 3,5 jaar met mijn lieve vriend Nick, zij had toch wel gelijk!

Doe je best op school. 
Mijn best? Nee daar had ik in mijn tweede jaar van de middelbare school dus écht geen zin in. Al dat leren en opletten. Het was niks voor mij. Achteraf heb ik hier heel erg spijt van. Ik moest toen naar een andere school wat ik echt verschrikkelijk vond. Ik ben wel goed terecht gekomen want ik doe gewoon niveau 4 inplaats van 3 maar alsnog, had ik maar gewoon mijn best gedaan.

Was jij ook wel is een beetje rebels?

Liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 31 mei, 2015 , Blogger Stylebygina zei...

Wat een leuk artikel! Zo grappig en herkenbaar...Luisteren naar de waarheid was altijd lastig, maar nu ben ik mijn moeder ook zo erg dankbaar voor dingen!

 
Op 31 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een leuk artikel zeg! Erg origineel. Ik ben niet echt rebels om eerlijk te zijn, negen van de tien keer luister ik gewoon naar mijn moeder! X

 
Op 31 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke foto met je mams! Ik herken veel dingen en geloofde vaak mama (en papa) ook niet..terwijl ze achteraf BIJNA altijd gelijk hebben haha! En nu zijn we ze dankbaar en hadden we gehoopt toen te luisteren hahaha.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage