<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney Dinsdag | Update!

1 maart 2016

Disney Dinsdag | Update!


Mijn Disney Dinsdag artikelen probeer ik zo origineel mogelijk te maken, alhoewel het niet al te moeilijk is omdat ik verder niemand ken die een Disney Dinsdag artikelen heeft, maar goed ik wist niet zo goed wat ik vandaag moest plaatsen! Toen bedacht ik me dat ik al een tijdje geen update heb geplaatst en jullie dus eigenlijk geen idee hebben hoe het mij met gaat! Misschien niet de origineelste Disney Dinsdag ooit maar het was wel even nodig!

5,5 months.
Wauw, time flies when you're having fun. Ik werk al bijna een half jaar in Disneyland Parijs, hoe bizar is dat! Aan de ene kant heb ik het gevoel alsof ik hier pas een paar weken ben maar aan de andere kant voelt het alsof ik al jaren hier zit. Ik heb sinds mijn vorige update nog veel meer fantastische mensen leren kennen en er zijn ook een paar oude collega's terug gekomen! Ook vertelde ik jullie in mijn vorige update dat er een aantal parade shifts op mijn planning stond (dat zijn er ondertussen echt héél veel geworden, wooho!) en als je mij op Instagram volgt heb je er zeker weten een paar foto's van de parade voorbij kunnen zien komen. In de parade dansen vind ik echt het aller leukst aan hier werken!

Broken promises.
"Ik kom je zeker weten opzoeken, ik beloof het!" hoe vaak ik dit heb gehoord? Heel vaak. Hoeveel mensen het waar hebben gemaakt? Nul. Behalve mijn moeder, vriend, schoonouders en een aantal familieleden uit Amerika heeft niemand mij opgezocht. Ik ben niet boos. Ik weet dat Disney duur is maar ik ben gewoon verdrietig dat zoveel mensen het hebben beloofd maar niemand het waarmaakt. Ik keek er zo naar uit dat er zoveel mensen mij kwamen opzoeken. Ik wist natuurlijk van ongeveer de helft dat die het alleen maar zeiden om aardig te doen maar van sommige mensen had ik het wel echt verwacht. Ik neem deze mensen niks kwalijk maar ik had ze gewoon graag willen zien. Ik had liever dat ze hadden gezegd ik wil je graag komen opzoeken maar ik moet kijken of het lukt qua tijd en/of geld. Dat had ik prima gevonden en had ik me er niet zo op verheugd maar ik vind dat als je iets beloofd dat je het hoe dan ook waar moet maken maar dat geldt dus blijkbaar helaas niet voor iedereen. Nogmaals, ik ben niet boos, ik vind het gewoon jammer!

Mama.
Ik heb deze maand toch nog een bezoeker gehad, mijn moeder! Ze was er maar 3 dagen maar wat hebben wij samen een plezier gehad. Zij bleef gewoon gezellig bij mij slapen en dat vond ik wel echt fijn. Ik miste onze moeder/dochter momenten echt dus dit was wel even nodig. Ik moest helaas alle 3 de dagen werken maar wij hebben alsnog een leuke tijd gehad samen. Zij is één dag het park in gegaan heeft mij toen in actie gezien. Ik heb die dag in de parade gedanst en mijn moeder heeft de hele parade afgerend zodat zij mij de hele tijd kon zien dansen. Ik heb mijn lach echt in moeten houden toen ik haar telkens zag rennen, haha! Die 3 dagen vlogen echt voorbij maar het afscheid nemen van mensen wordt wel steeds makkelijker.

Uitgaan. 
Damn, wat ga ik veel uit hier. Toen ik 16 was ging ik heel veel uit in Nederland maar tegenwoordig ga ik maar eens in de zoveel tijd uit. Nu dat ik hier woon, ga ik meestal minstens één keer per week uit. Ik ga dan naar een soort van kroegje toe bij mij om de hoek of in de Disney Village naar Billy Bobs waar er dan een DJ draait. Het is dan zó onwijs gezellig met al mijn collega's. Heerlijke drankjes en dansjes doen met z'n alle. Ik ga dan tot maximaal half 2/2 uur uit dus dat is niet zo gek laat (vind ik) maar wel alsnog super gezellig. Ik ben nog nooit in Parijs uitgeweest maar dat wil ik zeker nog wel een keer doen! Iemand ooit in Parijs uit geweest en heeft leuke tips voor me?

Hoe vaak willen jullie een update lezen?

liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 01 maart, 2016 , Blogger Darina zei...

Ik vind je Disney avonturen erg leuk om te lezen. Lijkt me heel bijzonder om daar te werken.

 
Op 01 maart, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Zo fijn voor je dat je moeder 3 dagen langs is geweest! Dat is iemand die ik dan ook erg zou missen. Mensen die zeggen dat ze langs komen heb je er altijd tussen zitten, echt jammer is dat. Ik wist het wel als ik hen was, Disney lijkt me zo leuk en al helemaal als je vriendinnetje er zit!

 
Op 01 maart, 2016 , Blogger Kelly zei...

Wat ontzettend gaaf dat je in Disneyland werkt. Ik ga je blog volgen, ben heel nieuwsgierig naar al je avonturen.

 
Op 01 maart, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Heel leuk om te lezen, fijn dat je moeder is langsgeweest! :)

 
Op 01 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Het is inderdaad heel erg bijzonder!

 
Op 01 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja het was echt heel fijn! Ah lief van je!

 
Op 01 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief dankjewel!

 
Op 01 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel, het was heel erg fijn!

 
Op 01 maart, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Zonde dat mensen je toch niet op komen zoeken. Gelukkig is je mama nog geweest! Het lijkt me best wel gaaf wat je nu doet!

 
Op 01 maart, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Dat "ik kom je echt opzoeken" is zo kut als het niet lukt en snap volledig dat je teleurgesteld ben. Toen ik in het buitenland woonde ging ik 7 dagen in de week uit terwijl ik thuis 2-3 keer ging dus dat was ook wel even wennen maa je moet er ook van genieten en wat gaat inderdaad de tijd snel zeg, alweer bijna een half jaar weg! Ga ervan genieten en wat heerlijk dat je moeder nog 3 daagjes langs is gekomen!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage