<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Valentine | His & Hers gift idea's

8 februari 2016

Valentine | His & Hers gift idea's



Een cadeautje kopen voor je valentijn hoort er natuurlijk ook bij. Een bosje bloemen of een doosje bonbons zijn altijd wel goed om te kopen maar wat dacht je van een cadeautje waar jullie allebei van kunnen genieten? His & Hers cadeaus zijn fantastisch om te geven, krijgen of zelfs samen te kopen! Kom je ideeën te kort? Na mijn artikel van vandaag niet meer!

♡ Together Since
Of je nou al een tijdje samen bent met je geliefde of pas sinds kort een relatie hebt zijn together since items erg schattig. Zo heb ik voor mijn vriend en mij truien laten afdrukken met zo een soort tekst. Het hoeft niet per se een trui of shirt te zijn maar denk ook aan petjes, tassen of jassen!

♡ Kussens
Als jullie samen wonen kunnen jullie leuke kussens kopen voor op de bank of voor in jullie slaapkamer. Kussens met schattige liefdes quotes passen natuurlijk helemaal bij de dag van de liefde. Hello there handsome en Goodmorning gorgeous vond ik zelf onwijs schattig!

♡ Telefoonhoesjes
Hebben jullie allebei dezelfde telefoon? Ja ?! Mooi, want dat komt met dit cadeautje namelijk goed van pas. Als jullie namelijk dezelfde telefoon hebben kunnen jullie leuke his & hers - of in dit geval king & queen - telefoonhoesjes kopen. Nu matchen zelfs jullie telefoons!

♡ Prince & Princess bedding
Voor de stelletjes die samenwonen heb ik nog een fantastisch cadeautje voor jullie gevonden! Een leuke dekbed namelijk. Hier staat zowel op de kussens als op het dekbed zelf ; Princess sleeps here en Prince sleeps here. Op het dekbed staat ook nog ; her royal highness en his royal higness. Dat is toch hartstikke lief?

♡ Ringen
Jullie hoeven niet getrouwd te zijn om samen ringen te hebben. Mijn vriend en ik hebben samen ook ringen. Door samen ringen te kopen ga je toch nog net een stapje verder in je relatie. Hierdoor voelt het hebben van een relatie net ietjes bijzonderder. Zo een ring is natuurlijk ook hartstikke romantisch!

♡ Kettingen
Zijn ringen niet helemaal jullie ding? Dat geeft helemaal niet. Misschien vinden jullie kettingen juist mooier. Je hebt allemaal verschillende soorten kettingen maar ik vond deze wel erg lief. Één van jullie draagt het slotje en de ander de sleutel. Zo zijn jullie ook weer met elkaar verbonden.

Wat gaan jullie voor jullie valentijn kopen?

liefs, Brittany

Labels:

26 reacties:

Op 08 februari, 2016 , Blogger Darina zei...

Wat een leuke tips! Ik moet er nog even over nadenken wat ik ga kopen, er is zoveel leuks :)

 
Op 08 februari, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Ik vind zo'n HIS en HERS beddengoed altijd leuk.. Vooral die in de trend van bij de man 'Mr. right' en bij de vrouw 'Mrs. always right':-).

 
Op 08 februari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Ah zo leuk! Ik vind het idee van de ringen zo lief :D

 
Op 08 februari, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Wat een hoop leuke ideetjes Britt! Zelf heb ik een keer een ring aan mijn vriend gegeven, ik vind dat toch wel echt een heel mooi item om cadeau te doen aan iemand van wie je houdt. Ik ben nu bijna vijf jaar samen met mijn vriend maar vind ik stiekem toch wel steeds lastiger worden om iets origineels te verzinnen, gelukkig heb ik wat aan je tips <3

 
Op 08 februari, 2016 , Anonymous withlovefromS zei...

Die kussens vind ik heel erg leuk! :)

 
Op 08 februari, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

wat een super leuke cadeaus, die trui kan je niet meer geven die hebben je vriend en jij al haha

 
Op 08 februari, 2016 , Anonymous Irma zei...

Haha die shirts zijn awesome!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

erg leuke cadeaus zeg! liefs

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Ahhh super leuk! xo

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Daphne zei...

Superleuke ideetjes!

 
Op 08 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke cadeaus

 
Op 09 februari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Zo leuk zulke cadeautjes! ik zag op je Facebook al dat jij en je vriend ook samen zulke vesten hebben, erg leuk!

 
Op 09 februari, 2016 , Blogger Petra zei...

wat een heerlijke cadeautjes, de ringen op de foto vind ik echt superleuk om te zien

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja klopt!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Die zijn inderdaad leuk!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Schattig hé!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik hoop dat je een fantastisch cadeautje vind! <3

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik ook!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha nee ik niet maar andere misschien wel haha!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Jaa!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah dankjewel!

 
Op 11 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel, ik ook!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage