<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: PLOG | Parijs bewonderen!

9 november 2015

PLOG | Parijs bewonderen!

Ik ben al drie keer naar Parijs geweest maar ik was nog niet geweest sinds ik in Frankrijk woon en ik vond het tijd worden! Op zaterdag 7 November ging ik samen met een aantal vrienden de prachtige stad weer is een keer bewonderen. We reizen in het weekend gratis naar en door Parijs dus we waren allemaal ontzettend blij dat we deze dag vrij waren. Zijn jullie benieuwd naar wat we die dag allemaal hebben opgezocht? Lees dan snel verder.
 
Om half 9 ging mijn wekker want Carlene en ik hadden om 10:40 met de rest van de groep afgesproken op Marne-la-Vallee treinstation. M'n haar en make-up hield ik gewoon echt super simpel. Ik gebruikte een aantal van m'n favorieten producten om deze look te creëren. Nog even snel wat eten en daar gingen we dan richting Parijs!
 
Wat we als eerst wilde doen was natuurlijk even langs de Eiffeltoren! De rest van de groep wilde graag iets anders doen dus we besloten dat we na de lunch weer met elkaar zouden afspreken. Carlene en ik hebben hier ongeveer 1,5 uur rond gelopen en héél veel foto's gemaakt. Ik heb ook outfit foto's gemaakt, die volgen nog!
 
Carlene en ik bleven in de buurt van de Eiffeltoren waar we echt heerlijk hebben geluncht. Je zou denken dat alles in de buurt van de Eiffeltoren echt ontzettend duur is maar we hadden een schattig tentje gevonden met prima prijsjes! We betaalde voor 2 pizza's en een grote fles water maar liefst 13 euro per persoon!
 

We hadden boven op een winkelcentrum afgesproken met de rest van de groep. Hier hebben we naar het geweldige uitzicht gekeken en nog een aantal groepfoto's gemaakt. Het was echt een prachtige winkelcentrum maar het winkelcentrum daarnaast was nog mooier omdat die echt helemaal in de kerstsfeer was! Ze hadden een kerstboom gemaakt van gigantische kerstballen en dat hadden ze aan het plafond gehangen.
 
Uiteindelijk besloten we dat we nog naar het Notre Dame wilden. We pakten weer de metro en gingen richting Notre Dame. Het begon inmiddels al wat donkerder te worden dus Notre Dame was echt prachtig verlicht.
 
Het enige wat we die dag niet wilde was bij de McDonalds eten maar wij hadden helaas geen keus. Blijkbaar snappen de Fransen niet wat een restaurant is want overal waar er restaurant stond bleek het een café te zijn waar ze dus amper eten serveerde?! Erg apart, McDonalds dus!
 
Om de dag perfect af te sluiten zijn we nog naar een roof-top-bar geweest. Het uitzicht was echt fantastisch en ze serveerde echt bijzondere drankjes. Nadat we onze cocktails op hadden gedronken vonden we het tijd om naar huis te gaan. We waren ongeveer rond 23:15 thuis dus het was echt een pittig lange maar wel ontzettend leuke dag!
 
Willen jullie vaker plogs zien?
 
liefs, Brittany


Labels:

12 reacties:

Op 09 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een heerlijke foto's, super leuk dat je gewoon zomaar een dagje naar Parijs kunt gaan! Die foto van jou met de Eiffeltoren op de achtergrond is zooo mooi!

 
Op 09 november, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Parijs is zo leuk! Wat tof dat je er eindelijk bent geweest!

 
Op 09 november, 2015 , Anonymous Kiss & Make-up zei...

Wat een heerlijke sfeerbeelden!

 
Op 09 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ben één keer in Parijs geweest. Heel leuk en mooi. Zou er zeker nog eens heen willen!

 
Op 09 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat leuk dat je zo een dagje naar parijs bent gegaan, ben blij dat je het daar leuk hebt

 
Op 09 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw dankjewel lieverd!

 
Op 09 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Paris is geweldig. Hihi ja!

 
Op 09 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 09 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Moet je zeker doen!

 
Op 09 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hihi dankje! <3

 
Op 10 november, 2015 , Blogger Daphne zei...

Zo leuk om te zien! We waren zo dichtbij! En ik was ook echt toevallig rond de schemering (17.00) bij de Notre Dame

 
Op 10 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ah nee we hadden elkaar dan echt moeten zien!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage