<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Two can keep a secret if one of them is dead

2 juni 2015

Two can keep a secret if one of them is dead

Er zijn twee soorten mensen die de titel lezen. De één snapt precies waar mijn artikel over gaat en de ander vraagt zich af of ik iemand heb vermoord. Om te beginnen, nee ik heb niemand vermoord. Dit artikel gaat over mijn favoriete serie op het moment namelijk Pretty Little Liars. Vandaag begint PLL eindelijk weer en daarom wil ik het even met jullie erover hebben! Lees mee als jij ook een PLL fan bent.

Wat is Pretty Little Liars?
Als je niet weet wat Pretty Little Liars is wil ik jou toch vragen onder welke steen jij hebt geleefd! Voor de mensen die niet weten wat Pretty Little Liars is (schaam jullie!) wil ik het wel even in het kort uitleggen. Pretty Little Liars is een Amerikaanse teen drama, mysterie en thriller serie gebaseerd op de boeken van Pretty Little Liars. De serie gaat over 4 meiden die eerst bevriend waren voor de onverwachtse en plostelinge moord van hun 5e vriendin Alison. Een jaar later worden de 4 meiden herenigd na het ontvangen van mysterieuze en dreigende smsjes van 'A'. Alison was erg populair maar eigenlijk totaal niet aardig en droeg heel veel geheimen met zich mee. De mysterieuze 'A' weet alles over de 4 vriendinnen Hanna, Emily, Aria en Spencer en A is altijd een stap verder. De meiden doen er alles aan om A te ontmaskeren maar dat is moeilijker dan zij denken. Wel komen zij steeds meer te weten over de moord en verdwijning van Alison.

Waarom ben ik aan PLL begonnen & wat vind ik ervan?
Mijn verslaving begon ongeveer afgelopen September. Mijn vriendinnen groepje keek het al een tijdje maar het leek mij op één of andere manier geen leuke serie terwijl ik er eigenlijk niks over wist. School was net begonnen en het schooljaar begon heel rustig. Ik verveelde mij en nadat mijn vriendinnen mij zowat gedwongen hadden was ik toch maar aan Pretty Little Liars begonnen. Ik was meteen verkocht! Ik heb volgens mij binnen 2 of 3 maanden heel seizoen 1 tot en met 4 gekeken, oeps! Toen ik eenmaal zo ver was als mijn vriendinnen keken wij standaard elke woensdag gezamenlijk de volgende aflevering van Pretty Little Liars. Vanaf morgen zitten wij weer vol spanning standaard elke woensdag avond bij één van ons thuis, ik kan niet wachten!

Wie was jou 'A' voordat Charles verscheen?
Nou je kan beter vragen wie ik niet verdacht vond haha. Ik heb echt allemaal verschillende theorieën gehoord waardoor ik wel bijna iedereen verdacht vond. In het begin, toen ik net was begonnen met kijken, dacht ik dat het Lucas was en toen snel daarna Toby. Door de seizoenen heen veranderde ik telkens weer van gedachten. Bijna elke aflevering vond ik iemand anders wel verdacht. Voordat wij erachter kwamen dat het Charles was vond ik Aria en Ezra erg verdacht. Er waren ook zoveel theorieën over hun twee dat ik ze wel moest verdenken.

Wie is Charles volgens jou?
Zolang het maar geen Caleb is vind ik alles prima! Haha, sorry ik heb een kleine crush op Caleb. Maar ja, Charles. WIE IS CHARLES! Daar zat ik dan vol spanning met mijn vriendinnen naar de laatste aflevering te kijken en jeetje wat zijn wij voor de gek gehouden zeg! Iedereen beweerde dat wij erachter zouden komen wie 'A' is. Dat zijn wij ook wel maar wie is Charles nou weer? Ik gok dat het Andrew is al zou ik dat best wel stom vinden. Ik heb veel liever dat het iemand is waar wij allemaal van houden en dat het gewoon hard verscheurend is zodra zij vertellen wie 'A' a.k.a Charles is. 

Wat verwacht jij van seizoen 6?
Nou ik hoorde dus dat zij heel seizoen 6 nog opgesloten zitten in The Doll House. Aan de ene kant lijkt dat mij best wel gaaf. Ik ben benieuwd hoe zij het vol houden en wat voor gemene dingen A allemaal wel niet gepland heeft maar aan de andere kant lijkt het mij op een gegeven moment erg saai worden. Een heel seizoen lang op één locatie? Zou dat echt nog spannend blijven? Daar komen wij nog wel achter. Ik ben in ieder geval wel echt ontzettend benieuwd en eigenlijk ook wel een beetje zenuwachtig. Ik wil al mijn mede PLL fans heel erg veel kijk plezier wensen!

Wie verdenken jullie? Wie is jou Charles?

Liefs, Brittany

Labels:

5 reacties:

Op 02 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik las de titel en snapte hem niet. Toen las ik nog eens en dacht hey dit is van PLL! Ik wist wel dat het bijna kwam, maar vandaag al ;o. Laat die herkansing van me snel voorbij zijn, dan kan ik ook gaan kijken vrijdag hihi. Spannend!!

 
Op 02 juni, 2015 , Blogger Daphne zei...

Dat liedje van je titel luisterde ik vroeger zoooo vaak! Volgens mij is 'ie ook een keer voor Gossip Girl gebruikt ofzo; of een fanvideo ervan, haha!

 
Op 02 juni, 2015 , Blogger Claudia zei...

ik heb ook zo veel zin in het nieuwe seizoen! Ik heb alle boeken uitgelezen (ik kon gewoon niet stoppen) en ondanks dat het totaal een andere kant op gaat, denk ik dat A hetzelfde is.

 
Op 02 juni, 2015 , Blogger Wies zei...

Het hele seizoen opgesloten in het Doll House? Hmm interessant. Ik heb weer zin in het volgende seizoen en ik ben écht benieuwd naar wat er allemaal gaat komen haha.

 
Op 04 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ik ga vandaag de aflevering kijken en ben zo benieuwd!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage