<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: The Disney Princess Tag

24 mei 2016

The Disney Princess Tag

Als werkneemster in Disneyland Parijs ben ik hartstikke goed bevriend met de prinsessen en natuurlijk ook hun prinsen. De prinsessen zijn echt prachtig en daar ben ik hartstikke jaloers op! Op deze Disney Dinsdag leek het mij daarom leuk om een prinsessen tag voor jullie in te vullen. Heb ik ergens spijt van, vind ik mezelf dapper én wat mijn grootste wens is? Ik deel al mijn prinsessen antwoorden met jullie!

Jasmine ; Heb jij geheimen?
Volgens mij heeft iedereen wel geheimen, toch? Mijn antwoord is dus ja.

Rapunzel ; Houd je ervan om buiten te zijn?
Dat ligt eigenlijk aan het weer. In de zomer ben ik ontzettend graag buiten, tenzij het regent. In de winter ben ik toch liever warm binnen!

Sneeuwwitje ; Ben jij weleens ergens voor weggelopen?
Ik wilde ooit een keer toen ik een jaar of 5 was weglopen van huis. Ik pakte toen een mini koffer en deed er wat Barbies in en ging toen voor de voordeur zitten met mijn Barbies spelen. Dat was mijn manier van weglopen van huis haha. Na een kwartier belde ik alweer huilend aan dat ik spijt had en weer graag thuis wilde wonen. Ja, ik ben nogal dramatisch!

Mulan ; Beleef jij graag avonturen?
Ja zeker! Ik vind het wel leuk om op avontuur te gaan. Nieuwe plekken ontdekken met leuke mensen om mij heen. Sign me up!

Esmeralda ; Heb je huisdieren?
Thuis in Nederland heb ik twee huisdieren. Een kat en een poes. Ze zijn nu alweer 14 jaar oud en heten Danny & Sandy. Ik heb ze inderdaad vernoemd naar de hoofdrolspelers van Grease.

Assepoester ; Ben je een lui persoon of werk je heel hard?
Ik ben een beetje van allebei. Op mijn werk ben ik een harde werker maar thuis ben ik meestal hartstikke lui.

Doornroosje ; Hoeveel uur slaap jij per nacht?
Meestal rond de 7á8 uur. Ik richt altijd meer op de 8 uur maar lukt bijna nooit.

Pocahontas ; Vind jij jezelf dapper/moedig?
Ja, eigenlijk wel. Iedereen dacht dat ik het nooit zou redden hier in Frankrijk maar ik heb ze toch het tegen deel bewezen. Het leuk mij verschrikkelijk op mezelf wonen en was daar ook ontzettend bang voor maar ik heb het toch gedaan en ben enorm trots op mezelf.

Tiana ; Wat doe jij om je angsten te overwinnen?
Ligt eraan wat mijn angst is. Mijn angst voor spinnen gaat namelijk niet weg maar mijn angst voor alleen wonen heb ik overwonnen door echt op mezelf te gaan wonen.

Belle ; Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Iemand die een hart van goud heeft en zelfverzekerd is. Niks is mooier dan dat.

Ariël ; Wat is jouw grootste wens?
Dat zeg ik lekker niet, anders komt hij niet uit!

Merida ; Heb jij wel eens ergens spijt van?
Ja tuurlijk. Volgens mij heeft iedereen wel ergens spijt van but you have to get over it. Je kan er helaas nu niks meer aan doen dus je moet het laten voor wat het is.

Meg ; Wie is jouw held?
Mijn moeder. Zij is echt mijn alles. Hoewel ik soms echt heel gemeen tegen haar ben (ik geef mijn pil de schuld hiervan) zou ik echt niet weten wat ik zonder haar zou moeten doen en ben haar echt zo ontzettend dankbaar!

Op welk Disney prinses lijk jij het meest?

liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 24 mei, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat er bij Sneeuwwitje staat vind ik wel echt geweldig hahaha, wat zou je moeder je toch schattig hebben gevonden op dat moment! Super leuke tag is dit Britt!

 
Op 24 mei, 2016 , Blogger Justine | My Cup Of Care zei...

Leuke tag dit! Ik moest ook wel lachen om je stukje over weglopen, haha.
Misschien heb je het al 100 keer verteld, maar het is mij even ontgaan.. Wat voor werk doe je precies in Disney? :D

 
Op 24 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, ze wist dat ik niet ver zou gaan haha. Dankjewel Kim!

 
Op 24 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha! Uhm nou ik dans in de parade, ik ben een soort van assistent/bodyguard voor de characters en ik doe nog iets maar daar mag ik niet over praten op social media maar als je mijn instagram volgt snap je het denk ik wel meteen haha.

 
Op 24 mei, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Onwijs leuke tag meid haha leuk ingevuld!

 
Op 24 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha dankjewel!

 
Op 24 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat een schattige Tag is dit. Past echt bij jou!

 
Op 24 mei, 2016 , Blogger Marushi zei...

haha echt een leuke tag! -x-

www.marushilifestyle.nl

 
Op 26 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief, dankjewel!

 
Op 26 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage