<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Travel wishlist!

14 november 2015

Travel wishlist!

Op vakantie gaan is iets wat iedereen geweldig vind, toch? Ik heb al een aantal prachtige landen mogen bewonderen en hele mooie plekken mogen zien maar ik vind het er nog lang niet genoeg! Er zijn nog een hoop plekken en landen die ik wil bezoeken, nu alleen nog de centjes om er naartoe te gaan! Welke landen en plaatsen heb ik nog niet bezocht maar wil ik echt onwijs graag een keer naartoe? Die deel ik vandaag met jullie in mijn travel wishlist!
 
Italië.
Deze staat volgens mij het langst op mijn travel wishlist. Mijn vriend en ik zijn allebei nog nooit in Italië geweest (ja, wij schamen ons nogal heel erg) en wij willen er heel graag samen een keertje naartoe.

Ibiza.
Wie wilt er nou niet naar Ibiza? Prachtige strandjes, helderblauw water en feesten. Dat klinkt toch geweldig? Nu ben ik niet meer zo een feestbeest als vroeger maar ik wil wel echt een keertje goed feesten op Ibiza.

Miami.
Ik ben wel is in Florida geweest maar alleen naar Disney. Disney is natuurlijk geweldig en daar zou ik ook zeker nog een keer naartoe willen maar een keer naar de oh-zo prachtige Miami gaan lijkt mij ook echt super gaaf.

London.
Ik wil heel graag rond de kerst een keertje naar London. Ik wil al een tijdje naar London en aangezien het niet zo duur is om daar te komen is het ideaal. Ik heb gehoord dat je daar ook super goed kan shoppen. Daar houd ik wel van!

Bora Bora.
Hier wil ik het liefst naartoe met mijn huwelijks reis. Nu denken jullie vast je bent niet eens verloofd en je denkt nu al over je huwelijks reis na? Well, can't a girl dream?! Ik ben misschien niet verloofd op van plan om binnenkort te gaan trouwen maar ik denk er wel gewoon al over na.

Brazilië.
Het enige wat ik eigenlijk heel graag in Brazilië wil doen is het grote Jezus standbeeld bekijken in Rio de Janeiro. Ik heb gehoord dat Brazilië niet echt een veilige land is dus ik wil daar niet al te lang blijven maar ook al ben ik niet gelovig lijkt het mij best gaaf om het Jezus standbeeld te bekijken.

Hawaii.
Familie van mij woont op Hawaii en zij willen heel graag dat ik ze een keertje kom opzoeken. Ze hebben mij al in Nederland opgezocht dus nu moet ik wil gaan. Nou ja, moet, alsof het iets ergs is? Haha. Hawaii lijkt mij echt prachtig.

Hollywood.
Ik wil wel weten waar Justin Bieber en Channing Tatum wonen ja! Grapje, of niet? Hollywood is gewoon een plek die je een keer in je leven gezien moet hebben vind ik. Even alle sterretjes op de grond bekijken en natuurlijk hopen dat je een celebrity tegen komt!

Welke landen of plaatsen staan er nog op jou travel wishlist?
 
liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 14 november, 2015 , Blogger Esmee van der Meer zei...

Ik ben al naar een aantal plekken geweest en die kan ik je zeker aanraden, vooral Miami: daar kom ik echt tot rust! Ibiza en Londen vind ik ook zeker een aanrader! Ik wil zelf graag naar Californië!
XOXO esmee

 
Op 14 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Jaa, wat een hoop mooie steden, landen en plekken. Londen is mijn favoriet voor stedentripjes en ik wil ook heel graag nog eens naar Italië, ik ben er ook nog nooit geweest.

 
Op 14 november, 2015 , Blogger Darina zei...

Mooi lijstje! Italië is prachtig! Ik wil zelf graag naar New York en Curacao!

 
Op 14 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Als je naar Bora Bora gaat, ga ik mee haha! London, ja daar wil ik ook nog graag naartoe.
Miami is echt geweldig om eens naartoe te gaan, ik heb mijn ogen uitgekeken en hetzelfde geldt voor New York

 
Op 14 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Fijn om te horen! Calafornie lijkt mij ook fantastisch!

 
Op 14 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dan mag jij ook gezellig met ons mee naar Italië haha!

 
Op 14 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Curaçao ben ik ook nog nooit geweest.

 
Op 14 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Kom maar mee in m'n koffer haha! In New York heb ik ook m'n ogen uitgekeken!

 
Op 14 november, 2015 , Anonymous Charlotte zei...

Hollywood staat ook hoog op mjjn lijstje

 
Op 14 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuk om te weten!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage