<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn vriend vindt me vervelend

23 november 2015

Mijn vriend vindt me vervelend

Als vriendin zijnde is het jou missie om je hele leven lang je vriend, verloofd en uiteindelijk man te irriteren. Als hij voor altijd bij je blijft ondanks je irritaties dan is dat zeker wel een applausje waard, toch!? Dan mag je vol trots zeggen missie geslaagd! Nu ben ik ook een held in mijn vriend irriteren. Soms doe ik het expres en soms onbewust. Benieuwd wat mijn vriend zo vervelend aan mij vind? Lees dan snel met mij mee.


Nick doet er altijd wel een tijdje over om zijn haar te doen waardoor hij natuurlijk niet wilt dat ik eraan ga zitten en zijn creatie verpest, logisch. Ik moet alleen toegeven, dat ik er niet vanaf kan blijven! Ik vind het fijn om met mensen hun haar te spelen! Nick daar in tegen vind het verschrikkelijk.

Ik heb hem wel is 's nachts opgebeld om hem te vertellen dat ik van hem hou of dat ik hem mis. Meestal zit er dan alcohol in het spel maar ze zeggen dat dronken mensen de waarheid spreken! Nick houdt van slapen en vind het niet zo grappig als ik dat verstoor. 

Klagen, klagen en nog meer klagen. Ik geef toe, ik kan soms best wel veel klagen. Nick is dan mijn doelwit waar ik al mijn klaagpuntjes op afvuur. Als vriend zijnde vind ik dat je je vriendin moet uithoren maar Nick kan er soms een beetje gek van worden. Oeps. 

Ik heb het altijd koud. Altijd is misschien een beetje overdreven maar zo een 85% van de tijd heb ik het koud. Wat doe ik dan? Lekker tegen Nick aan kruipen omdat hij het dan lekker warm heeft! Ook dit vind hij niet zo grappig omdat hij het hierdoor koud krijg terwijl ik dan eindelijk een beetje warm begin te worden. Ik steel dan zijn warmte. 

Met mijn 1,50 (of volgens Disney zelfs 1,49) mogen jullie mij best wel klein noemen. Jullie zouden denken dat Nick het heerlijk vind naast mij slapen aangezien ik klein ben. Think again! Natuurlijk slaapt hij graag naast me maar ik neem dan wel meestal het hele bed in beslag. Nick heeft mij zo vaak wakker moeten maken dat ik moet opschuiven haha. 

Wat ik jullie nu ga vertellen vinden jongens volgens mij het meest irritant maar ik vind dat ze het inmiddels wel moeten snappen. Als hij vraagt of er niks is en ik zeg nee, dan is er wel wat mis! Als je alleen al moet vragen of er wat is dan is het toch logisch dat er iets mis is of ik nou ja of nee zeg. Duh!

Hou je van me? Mis je me? Vind je me nog mooi? Wil je voor altijd bij me blijven? Weet je zeker dat je van me houdt? Ik ben zo onzeker als de pest en daarom moet ik altijd zekerheid hebben van Nick. Ik wil wel zeker weten dat hij nog gek op mij is en niet allang iemand anders op het oog heeft. 

Foto's maken is iets wat ik graag doe. Het liefst ook foto's van mij en Nick samen natuurlijk. Vind ik leuk voor later. Nick daar in tegen? Hij vind foto's maken verschrikkelijk. Af en toe vind hij het wel leuk om foto's te maken maar hij vind mij maar al te vervelend als ik blijf door zeuren over foto's maken met hem. 

Ik vind het altijd erg lief als Nick mijn een compliment geeft maar ik kan ze nooit aannemen. Ik denk nou eenmaal anders over mezelf. In zijn ogen ben ik perfect maar zo zie ik mezelf totaal niet. Ik waardeer zijn complimenten en probeer ze aan te nemen maar dat vind ik nog steeds nogal lastig en dat snapt hij niet helemaal. 

Wat vind jullie vriend vervelend aan jou?

liefs, Brittany

Labels:

16 reacties:

Op 23 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha, wat leuk geschreven! Kan me er ook wel in herkennen, van toen ik nog een relatie had. Nu ben ik al bijna een half jaar alleen dus kan ik lekker mezelf irriteren haha! Ik denk soms echt te negatief over dingen en dat merk ik dan zelf weer op, echt irritant haha.

 
Op 23 november, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Sommige dingen zijn zoo herkenbaar. Ik ben ook een koukleum. Mn doorbloeding is ook shit. En mn vriend is ook altijd warm. Maar dan krijgt hij t idd door mij koud haha. En die onzekerheid die ik heb vind die ook niet leuk. Hij zegt dat ik niet zo moet twijfelen. Anders zou iemand toch niet bij je zijn... Is ook zo. Maar toch. Onzekerheid is zoiets sterks.. blegh

 
Op 23 november, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

haha mijn vriend vind het ook vervelend dat ik zijn complimentjes niet waardeer of als ik klaag over dingen haha over en over..

 
Op 23 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Whaha hoe herkenbaar! Vooral ook die vraag of er iets is. Nee hoor, maar we bedoelen ja :P

 
Op 23 november, 2015 , Anonymous Ilse zei...

Haha, super herkenbare dingen. (van toen ik nog een relatie had haha) Ik denk dat het irritantste aan mij als vriendin/date is dat ik veel bevestiging nodig heb. Ik vind het heel lastig als ik een paar uur niks van diegene hoor en vervolgens (weer) zelf contact moet zoeken, terwijl er helemaal niets aan de hand is. Ook hecht ik veel te veel waarde aan die stomme tijden en blauwe vinkjes op whatsapp, want hij is wel online geweest maar heeft niks gezegd? Huh, waarom? Heb ik iets gedaan? Heb ik iets doms gezegd? Niet dat ik dan vraag of er iets is, maar ik laat dan wel doorschemeren dat ik ff bevestiging nodig heb dat ik gewoon nog het enige meisje ben waar hij mee praat haha.

 
Op 23 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha dankjewel. Nu kan je jezelf irriteren haha!

 
Op 23 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik snap je helemaal!

 
Op 23 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Herkenbaar!

 
Op 23 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha!

 
Op 23 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja, ik weet precies wat je bedoeld!

 
Op 23 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hahah herkenbaar hoor, zo zijn vrouwen gewoon denk ik haha. Dat laatste heb ik ook altijd en dat vinden de meeste dan nog het meest irritant volgens mij

 
Op 23 november, 2015 , Anonymous Marieke zei...

Wauw dit is zo ontzettend herkenbaar haha, vooral dat van die complimentjes aannemen.

 
Op 24 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha!

 
Op 24 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Grappig om te lezen!

 
Op 26 november, 2015 , Anonymous Angela Verdienen zei...

Haha de titel maakte me nieuwsgierig maar ik herken hier zoveel in, vooral dat s nachts bellen omdat je ff iets kwijt moet terwijl hij ligt te dromen. En waarom vinden mannen foto's toch zo vervelend? Een kiekje per maand vind hij prima terwijl ik dagelijks foto's neem

 
Op 19 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hahaha leuk om te lezen!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage