<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Ik heb een haat/liefde verhouding met uitgaan

28 juni 2015

Ik heb een haat/liefde verhouding met uitgaan

Een aantal jaar geleden was ik op mijn zaterdag avond standaard in de club te vinden. Ik ging elk weekend uit en ik vond het fantastisch. Nu? Vind je mij haast nooit in de stad. Ik ben een beetje over mij uitgaans periode heen. Toch vind ik uitgaan nog steeds ontzettend leuk, maar soms ook verschrikkelijk. Ik heb echt een haat/liefde verhouding met uitgaan en vandaag ga ik jullie precies vertellen waarom. Lezen jullie mee?

Liefde
Opmaken.
Ik vind het zo leuk om mij helemaal op te tutten. Ik kan echt uren bezig zijn met mijn make-up en het verveelt gewoon niet. Ik probeer altijd wel verschillende looks te creëren.. Ik kan mij echt een hele middag bezig houden met make-up tutorials kijken en op zoek zijn naar dé perfect uitgaans look. Heerlijk vind ik dat!

Haar doen.
Dat geldt eigenlijk ook voor mijn haar doen. Hier kan ik ook echt uren mee bezig zijn. De ene kapsel na de ander proberen. Wil ik het krullen? Wil ik het stijlen? Misschien wel slag? Maar dan komen alweer de andere vragen. Wil ik het los? Wil ik het vast? Misschien wel een vlechtje erin? Ja ook hier zijn genoeg tutorials van te vinden!

Outfit.
Vroeger ging ik haast elk weekend shoppen voor een nieuwe uitgaans shirt. Ik lijk wel gek dat ik dat deed. Ik voelde mij een celebrity volgens mij. Ik mocht namelijk van mijzelf niet twee keer hetzelfde shirt aan trekken want stel je voor ik ging op de foto met twee keer hetzelfde shirt aan. Oh nee dat kon echt niet hoor! Nu vind ik het gewoon leuk om een leuke outfit bij elkaar te zoeken.

Dansen.
Shocking hé! Ik en dansen? Haha nee grapje. Deze is best wel logisch, toch? Ik ben echt gek op dansen. Geef mij een club met goede muziek en ik sta de hele avond op de dans vloer. Gelukkig heb ik geen saaie vriendinnen. Mijn vriendinnen staan ook altijd los te gaan op de dansvloer!

Drinken.
Ik vind het altijd leuk om vooraf altijd even te borrelen met de mensen die mee uit gaan. Of voor de mensen die niet uit willen gaan maar alleen vooraf willen borrelen. Dat is natuurlijk ook leuk! Iedereen neemt zijn eigen drank mee of je deelt het samen met iemand. Vergeet natuurlijk ook de muziek niet om alvast in de dans sfeer te komen!

Gezelligheid.
Uitgaan is gewoon ontzettend gezellig. Het vooraf borrelen ook natuurlijk! Ik lach mij altijd kapot tijdens het uitgaan. Ik heb altijd ontzettend veel plezier samen met iedereen. Je komt altijd wel iemand tegen die je een tijdje niet hebt gezien en daar sta je dan even mee te babbelen. Ja, dat vind ik gewoon erg gezellig!


Haat
Fietsen
Ik fiets elke dag heen en weer naar school. Ik wil dan niet nog is heen en weer naar de stad fietsen. Het is op zich niet zo heel erg ver fietsen maar het idee alleen als is vermoeiend. Al helemaal als je een beetje drank op hebt. Dan gaat het fietsen niet altijd even soepel meer, haha.

Doei looks.
Moedernatuur laat het soms ook regenen en dan heb je je haar voor niks gedaan. Doei krullen. Oh en je mascara? Je hebt zeker niet aan waterproef mascara gedacht hé? Ja mooie wasbeer ogen heb je dan! Je kleren zijn dan helemaal doorweekt en je staat te soppen in je schoenen op de dansvloer. Nee niet echt ideaal.

Drank over je heen.
Je krijgt zonder twijfel, gegarandeerd drank over je heen. Negen van de tien keer is het bier en wat vind ik bier stinken zeg, bah! Nu ruik je voor de rest van de avond naar bier. Dat is echt het laatste wat ik wil. Het plakt dan ook nog is. Waarschijnlijk heeft de gene die het heeft gedaan het niet eens door en zegt dus geen sorry en doet het vast nog een keer.

Vieze flirters.
Je hebt altijd van die jongens er tussen zitten die alleen uitgaan om meisjes te regelen. Dan gaan ze toch even in je bil knijpen of even een praatje met je proberen te maken over hoe leuk je wel niet bent en waarom jij met ze mee naar huis moet die nacht. Nou nee bedankt. Ik ben erg gelukkig met mijn vriend en ik slaap vanavond veel liever naast hem. Doei! 

Blut.
Uitgaan is niet goed voor je portemonnee. Even een shotje hier en een drankje daar en voor dat je het weet ben je zo 50 euro lichter. Oeps! Dat was niet echt de bedoeling. Daar gaat dan je spaargeld. De meeste mensen zetten een limiet voor zichzelf maar hoeveel mensen zouden zich daar nou écht daadwerkelijk aan houden haha?

Pijnlijke voeten en benen.
Ik krijg sowieso ontzettend snel last van mijn benen. Hier kunnen jullie er meer over lezen. Voor mij kan uitgaan dus ontzettend pijnlijk zijn. Uitgaan met hakken kan ik sowieso van mijn lijst afstrepen. Meestal zit ik dan de helft van de avond, dat is niet leuk! Maar ook al heb ik comfortabele schoenen aan kunnen mijn voeten en benen niet zo goed tegen het uitgaans leven.

Wat vinden jullie van uitgaan?

Liefs, Brittany 

Labels:

12 reacties:

Op 28 juni, 2015 , Anonymous Dina zei...

Ieeeks de vieze flirters vind ik ook maar niks!

 
Op 28 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja bah!

 
Op 28 juni, 2015 , Blogger sharonnavarro zei...

Haha heel herkenbaar!
En dat je zondag dan eigenlijk ook al weg is omdat je tot 3 uur smiddags moet uitslapen ;)

 
Op 28 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ook dat ja!

 
Op 28 juni, 2015 , Anonymous Irma zei...

Haha zóveel herkenning! En dan toch dat heerlijke gevoel als je eind-e-lijk je bed inploft aan het einde van de avond. Te fijn!

 
Op 28 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha inderdaad!

 
Op 28 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

dit is dus een van de redenen dat ik met de taxi gaat dan heb ik die haat niet met mijn haar en met de fiets..

 
Op 28 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat is ook wel handig ja haha.

 
Op 29 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Oeh! Dit is zo herkenbaar! Leuk artikel!

 
Op 29 juni, 2015 , Anonymous Deisy zei...

Wat een leuk en herkenbaar artikel ;-) Uitgaan vind ik zelf nog steeds erg leuk, alleen het gevoel de volgende ochtend vind ik altijd wat minder haha! En drank over mij heen vind ik ook ongelooflijk vervelend! X

 
Op 29 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 29 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja de volgende dag heb ik altijd weer spijt haha. Het is inderdaad vervelend drank over je heen!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage