<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney & Bloggen - Gaat dat wel samen?

4 juni 2015

Disney & Bloggen - Gaat dat wel samen?

Zoals vele van jullie weten ga ik vanaf September in Disneyland Parijs werken. Wist je dit nog niet? Dan kan je dat hier terug lezen. Nu is het natuurlijk zo dat er 7 dagen per week een artikel verschijnt op mijn blog maar kan ik dit straks nog volhouden terwijl ik in Frankrijk woon? Daar wil ik het vandaag over hebben met jullie. Als je benieuwd bent moet je vooral even met mij mee lezen.

Bloggen is iets wat ik echt ontzettend graag doe en waar ik echt onwijs veel voor over heb maar ik werk straks 5 dagen per week, 8 uur per dag in Disney. Is het dan wel nog mogelijk om 7 dagen per week een artikel online te zetten? Nu lezen jullie dat goed, ik heb dus sowieso twee dagen per week vrij. Blog dagen? Misschien. Het liefst wel natuurlijk! Maar of dit daadwerkelijk haalbaar is? Ik weet het niet. Het liefst wil ik natuurlijk dat er gewoon 7 dagen per week een artikel online komt en daar ga ik ook wel echt mijn best voor doen. In het begin zal dit denk ik ook wel haalbaar zijn als ik goed vooruit werk maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik het volhoud. Ik wil het bloggen niet opgeven, echt niet, maar ik weet niet of ik dit goed met elkaar kan combineren. 

Ik vind het wel erg lastig maar aangezien zoveel mensen het aan mij vroegen begon ik er wel echt goed over na te denken. Ik heb nu natuurlijk ook 5 dagen per week school en 2 dagen per week vrij maar of ik dat met Disney kan vergelijken? Ik heb echt geen idee. Dat kan ik pas zien als ik daar werk. Nu wil ik mijn lieve lezeressen natuurlijk ook niet teleurstellen maar er kan in een jaar ook zoveel veranderen. Voor nu heb ik eigenlijk nog niet echt een duidelijk antwoord voor jullie helaas. Ik wil alleen wel zeggen dat ik echt super hard mijn best ga doen voor jullie en mijn blog! Mijn blog is mijn uitlaatklep en mijn lieve lezeressen, jullie, zijn echt mijn vertrouwenspersonen geworden. Ik deel graag mijn leven met jullie en al jullie lieve reacties laten mijn elke dag weer stralen! Ik wil jullie gewoon echt niet teleurstellen en daar ga ik zeker wel mijn best voor doen!

Hoe combineren jullie je blog met jullie werk of school?

Liefs, Brittany

Labels: ,

4 reacties:

Op 04 juni, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Een paar artikelen minder is toch ook helemaal niet erg! Kwaliteit gaat boven kwantiteit toch! Lijkt me behoorlijk lastig combineren, met school is het toch anders!

 
Op 04 juni, 2015 , Blogger bernadet. zei...

Zo'n kans is een uit duizenden - zullen je volgers vast wel begrijpen hihi! Als jij maar plezier hebt :D *ben onwijs jaloers!*

 
Op 04 juni, 2015 , Blogger Lisa Walen zei...

Doe maar gewoon lekker rustig aan hoor!

 
Op 04 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dit is een kans die je nooit , misschien ook wel echt nooit meer krijgt! mensen moeten dit gewoon begrijpen !

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage