<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn aankomende 5 dagen.

17 maart 2016

Mijn aankomende 5 dagen.

Vandaag is het eindelijk zo ver. Vanavond vertrek ik naar Nederland toe waar ik dan heerlijk 5 dagen blijf. Ik heb hier zo ontzettend lang naar uitgekeken en kan niet geloven dat het nu eindelijk zo ver is! In het artikel van vandaag wil ik jullie vertellen wat ik de aankomende 5 dagen wil doen, zien, eten en noem het maar op!


Vriendlief | Natuurlijk wil ik ontzettend graag mijn lieve vriend zien. Wij hebben elkaar al sinds oud en nieuw niet meer gezien en ben daarom ook dolgelukkig dat hij mij in Amsterdam komt ophalen. Deze 5 dagen zal ik hem waarschijnlijk het meest zien en dat maakt mij heel erg blij!

Friends | Ik heb een heleboel mensen uitgenodigd die zaterdag bij mij langs komen. Ik heb ze verteld dat ze allemaal vanaf een uur of 13:00 welkom zijn. Sommige mensen kunnen namelijk alleen overdag en sommige alleen 's avonds dus vandaar dat ik ze deze optie gaf. Ik kan daarom ook niet wachten om al mijn vrienden en vriendinnen te zien.

Mommy's food | Finally! 5 dagen lang niet koken, dat noem ik pas vakantie! Ik heb mijn moeder al verteld wat ik wil eten qua avond eten en kijk er nu al naar uit.

Bioscoop | Ik wil eigenlijk ook wel als het kan naar de bioscoop. Ik ben hier in Frankrijk nog niet naar de bioscoop geweest en wil daarom in Nederland weer is een keer langs de Pathé. Draaien er toevallig leuke films, weet iemand dat?

Doei buurman | Mijn buurman is zo ontiegelijk vervelend. Draait de hele dag door harde muziek en ik word er soms helemaal gestoord van. Ik weet hoe mijn buren in Nederland zijn en die doen zulke dingen niet dus die rust zal ik heerlijk vinden.

Mijn eigen bed | Ik kijk er zó naar uit om weer is in mijn eigen bed te slapen. Ik heb 6 maanden geleden voor het laatst in mijn eigen bed geslapen en ik weet zeker dat ik echt heerlijk zal slapen de aankomende 5 dagen!

Shoppen | Ofcourse wil ik ook shoppen. Dat komt omdat ze in Frankrijk bepaalde winkels niet hebben zoals de Kruidvat en Douglas en ik kan niet wachten om hier weer is even een kijkje te nemen en misschien wel een aantal dingetjes mee te nemen.

Wat doen jullie graag in Nederland?

liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 17 maart, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Ik denk dat je hele fijne daagjes gaat hebben in Nederland lieve Britt, en dat is je zo gegund! Heerlijk genieten van je lieve vriend, familie, vrienden en familie en natuurlijk van alles hier wat je in Frankrijk niet hebt. Fijne 'vakantie' hihi <3

 
Op 17 maart, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Leuk vooruitzicht! Geniet ervan Britt! XX

 
Op 17 maart, 2016 , Blogger Rosanne zei...

Wat heerlijk dat je weer in ons kikkerlandje bent. Heel veel plezier de komende vijf dagen, maar zo te lezen gaat dat helemaal goed komen!

 
Op 18 maart, 2016 , Blogger Priscilla zei...

Aaah wat heerlijk dat je even weer in je eigen vertrouwde omgeving kunt zijn. Veel plezier meid, geniet ervan. De dagen zullen we voorbij vliegen.

 
Op 19 maart, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Geniet van je vrije dagen hier in Nederland Britt! Veel plezier zaterdag, zal een druk maar gezellig dagje voor je worden! x

 
Op 19 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieverd! <3

 
Op 19 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 19 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hihi, dankjewel!

 
Op 19 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Ja, kunnen we de tijd even stil zetten?

 
Op 19 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 
Op 20 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Je bent er nu al maar toch nog veel plezier, geniet er lekker van ♡

 
Op 28 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik heb zeker genoten!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage